ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 253Drukuj informację Ogłoszenie numer: 253

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierowca samochodu osobowego

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Administracyjno-Gospodarczy - Wydział Techniczny

Data udostępnienia: 2018-10-29

Ogłoszono dnia: 2018-10-29 przez Irena Skiba - Zastępca Dyrektora Departamentu Administracyjno-Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2018-11-08 23:59:00

Nr ogłoszenia: 253

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie średnie,
  2. co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowcy,
  3. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  4. bardzo dobra znajomość przepisów Prawo o ruchu drogowym, 
  5. prawo jazdy kat. B,
  6. bardzo dobra znajomość zasad protokołu dyplomatycznego i  savoir – vivre,
  7. umiejętność obsługi urządzeń stanowiących wyposażenie samochodu w tym nawigacji samochodowej,
  8. umiejętność logistyki w obszarze organizacji spotkań i podróży służbowych,  
  9. umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, umiejętność radzenia sobie  w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres, dyspozycyjność, sumienność, punktualność, odpowiedzialność.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu komunikatywnym.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Obsługa codzienna samochodu służbowego.
  2. Obowiązkowe korzystanie z ubioru służbowego i utrzymanie go w czystości.
  3. Pomoc w załadunku i wyładunku przewożonego bagażu i towaru.
  4. Prowadzenie kart pojazdu w sposób umożliwiający kontrolę celowości korzystania   z samochodu służbowego i określenie czasu pracy pracownika zatrudnionego na stanowisku kierowcy.
  5. Wykonanie poleceń dysponenta stałego i czasowego przy jednoczesnym przestrzeganiu prawa.
  6. Uzyskanie na karcie pojazdu podpisu dysponenta czasowego (wraz z nazwą departamentu  w którym dysponent czasowy jest zatrudniony), potwierdzając tym samym prawidłowość zapisów dokonywanych przez pracownika zatrudnionego na stanowisku kierowcy.
  7. Rozliczanie się z kart pojazdu następnego dnia po powrocie.
  8. Obowiązkowe podawanie stanu licznika w chwili zapłaty za paliwo oraz dopilnowanie aby podany stan licznika widniał na paragonie dotyczącym zapłaty za paliwo.
  9. Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz samochodu oraz dbanie o jego wygląd zewnętrzny.
  10. Odpowiedzialność za terminowe wykonywanie okresowej obsługi technicznej samochodu służbowego, dokonywanie terminowych przeglądów samochodu, wymiany opon letnich na zimowe i odwrotnie, rozliczanie kart pojazdu i zużycia paliwa, legalizacja gaśnicy, ważność licencji nawigacji samochodowej AutoMapy – stanowiących wyposażenie pojazdu oraz przedłużanie polisy ubezpieczeniowej.
  11. Odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie samochodu służbowego w czasie postojów, w trakcie podróży oraz w czasie garażowania.
  12. Świadczenie usług transportowych z zachowaniem bezpieczeństwa transportu osób oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami Prawa o ruchu drogowym.  

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Kierowcy samochodu osobowego   w Departamencie Administracyjno-Gospodarczym – DA.V, zgodnie z  Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i  Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie   o ochronie danych osobowych)  oraz ustawą z dnia 21  listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2018 r. p.1260 z  późn.zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia   o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o  niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.                                   Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-11-08 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 08.11.2018 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Kierowcy samochodu osobowego DA.V”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
                  Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
 ul. Podgórna 7     65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Lubuskie – Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górze  ul. Podgórna 7,                        65-057 Zielona Góra,
  2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iodo@lubuskie.pl,
  3. dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas określony w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt,
  5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność                          z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem,
  6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  7. informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w  ogłoszeniu   o naborze.
  8. wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest  do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
  9. niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od  zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
  10. W sprawie naboru, informacji udziela p. Joanna Stolarz w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
    (tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Irena Skiba - Zastępca Dyrektora Departamentu Administracyjno-Gospodarczego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-10-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Irena Skiba - Zastępca Dyrektora Departamentu Administracyjno-Gospodarczego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-10-29 15:03:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-10-29 15:06:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-11-28 12:41:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1745 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony