Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 301Drukuj informację Ogłoszenie numer: 301Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny specjalista
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Infrastruktury Społecznej - Wydział Projektów Społecznych
Data udostępnienia: 2019-09-04
Ogłoszono dnia: 2019-09-04
Termin składania dokumentów: 2019-09-16 23:59:00
Nr ogłoszenia: 301
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 4 lata stażu pracy,
- znajomość pakietów biurowych (np.MS Office), poczty elektronicznej, Internetu w stopniu bardzo dobrym,
- znajomość procedur i przepisów dotyczących pozyskiwania funduszy z UE,
- znajomość zasad kwalifikowalności kosztów w ramach projektów współfinansowanych z funduszy UE,
- znajomość aktów prawnych: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie województwa, Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata 2014-2020 oraz przepisów wykonawczych wydanych na ich podstawie,
- znajomość Programu Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020 oraz Strategii Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020,
- dokładność i staranność wykonywania zadań, aktywność w działaniach zawodowych,umiejętność pracy w zespole oraz stosowania odpowiednich przepisów,
b. Wymagania dodatkowe:
- 1 rok stażu pracy w administracji publicznej,
- roczne doświadczenie zawodowe w jednostce samorządu terytorialnego na stanowisku związanym z obsługą finansową lub obsługą finansową projektów unijnych,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizacja zadań związanych z obsługą i rozliczaniem finansowo – księgowym projektu 8.2.1,
- opracowywanie i realizacja planu budżetu projektu 8.2.1 oraz budżetu samorządu województwa w zakresie ww. projektu,
- weryfikacja formalna i rachunkowa dokumentów finansowych projektu, w tym sprawdzanie i opisywanie dokumentów,
- prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej oraz innych danych dla potrzeb sprawozdawczości projektu i budżetu samorządu województwa,
- przygotowywanie listy wypłat stypendiów oraz list wypłat dotyczących opieki dydaktycznej,
- przygotowywanie, realizacja i kontrola budżetu projektu pod kątem finansowym i zgodności z harmonogramem projektu,
- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie i wniosków o płatność oraz wymaganych załączników finansowych projektu 8.2.1 oraz ich aktualizowanie,
- udzielanie informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu 8.2.1 w zakresie finansowym,
- sporządzanie określonej przepisami prawa sprawozdawczości o wydatkach unijnych,
- sporządzanie miesięcznych, okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji budżetu samorządu województwa w zakresie zadań realizowanych w ramach projektu 8.2.1,
- prowadzenie kontroli wewnętrznej wydatków dokonywanych ze środków publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przygotowywanie w zakresie finansowym planu zamówień publicznych do projektu 8.2.1,
- inne czynności administracyjne i merytoryczne zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na Głównego specjalistę na stanowisku ds. rozliczeń finansowo-księgowych w Departamencie Infrastruktury Społecznej zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282)”,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego lub obywatelstwa jednego z krajów Unii Europejskiej bądź obywatelstwa kraju, w którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa państwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kopia dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu),
- oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
- kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-09-16 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 16.09.2019 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na Głównego specjalistę na stanowisku ds. rozliczeń finansowo-księgowych w Departamencie Infrastruktury Społecznej”.
c. Miejsce:
- osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pok. 59),
- lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Lubuskie – Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górze ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
- Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Grzegorz Kurowski – Dyrektor Biura Ochrony Informacji i Bezpieczeństwa Publicznego - iodo@lubuskie.pl.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas określony w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
- Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
- Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
- W sprawie naboru, informacji udziela pracownik Wydziału Kadr i Szkolenia w Departamencie Organizacyjno-Prawnym Pani Joanna Stolarz w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 11) w godz. od 9:00 do 13:00 lub telefonicznie pod numerem 68 456 53 06.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-09-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Patrycja Górniak - Sekretarz Województwa Lubuskiego |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-09-04 14:11:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-09-04 14:16:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-11-22 09:21:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 986 raz(y) |