ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 308Drukuj informację Ogłoszenie numer: 308

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Administracyjno-Gospodarczy - Wydział Administracyjno-Gospodarczy

Data udostępnienia: 2019-10-15

Ogłoszono dnia: 2019-10-15

Termin składania dokumentów: 2019-10-25 23:59:00

Nr ogłoszenia: 308

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. 3 lata stażu pracy,
  3. znajomość pakietów biurowych (np.MS Office), poczty elektronicznej, Internetu w stopniu bardzo dobrym,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie obsługi Kancelarii Ogólnej Urzędu, poprzez dbałość o właściwe wykonywanie czynności kancelaryjnych przewidzianych dla Kancelarii Ogólnej,
  2. bieżące stosowanie postanowień instrukcji kancelaryjnej dla organów samorządu województwa oraz Regulaminu określającego szczegółowe zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych przez pracowników w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w  Zielonej Górze, stanowiącego załącznik do zarządzenia Marszałka Województwa Lubuskiego,
  3. opracowywanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz określenie wartości szacunkowej zamówienia na świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowana, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze powyżej 50 g.
  4. wykonywanie w szczególności następujących czynności kancelaryjnych:
  • przygotowanie do wysłania przesyłek i paczek – zgodnie z postanowieniami umów z  operatorem    pocztowym świadczącym usługi pocztowe Urzędowi, m.in. codzienne sporządzanie: pocztowej książki nadawczej -  w 2 egzemplarzach, z czego oryginał przeznaczony jest dla pocztowej placówki nadawczej,
  • zestawienie ilościowo – wartościowe przesyłek nierejestrowanych krajowych i  zagranicznych w 2 egzemplarzach, z czego oryginał przeznaczony jest dla pocztowej placówki nadawczej,
  • nadzór nad realizacją umów z operatorem pocztowym dla przesyłek o wadze do 50 g i  dla przesyłek o wadze ponad 50 g, tj.: bieżąca kontrola wykorzystania wartości umów (na podstawie faktur otrzymywanych co miesiąc od operatora, w taki sposób, aby w  okresie obowiązywania umów nie została przekroczona kwota określona w  umowach), bieżąca kontrola wykorzystania środków finansowych zaplanowanych w  budżecie województwa na usługi pocztowe – we współpracy z osoba zatrudnioną na stanowisku ds. budżetu.
  • sporządzanie sprawozdania o stanie realizacji umów z operatorem pocztowym, tj. informacji zawierającej specyfikację ilości i wartości przesyłek z podziałem na przesyłki do 50 g i ponad 50 g – na podstawie dziennych dokumentów związanych z ekspedycją przesyłek w Zielonej Górze i Gorzowie Wlkp. oraz zapłaconych przez Urząd faktur na usługi pocztowe,
  • dokonywanie rozliczeń opłat pocztowych (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie procedurami wewnętrznymi),
  • przygotowywanie miesięcznej specyfikacji wysłanych przesyłek podmiotów, z którymi Urząd ma zawarte umowy na świadczenie usług pocztowych oraz wnioskowanie do właściwej komórki o wystawienie faktury za świadczone usługi,
  • prowadzenie książki doręczeń – do doręczania niektórych pism miejscowych   bezpośrednio adresatom, w której adresat kwituje ich odbiór,
  • prowadzenie rejestru przesyłek specjalnego rodzaju, z wyłączeniem przesyłek poleconych (rejestrowanych) i otrzymanych pocztą elektroniczną na adres e-mail Kancelarii Ogólnej,
  • bieżące przyjmowanie przesyłek i paczek przygotowanych do wysyłki,
  • reklamowanie przesyłek pocztowych w przypadku niedoręczenia przesyłki do adresata lub w przypadku niedostarczenia do Kancelarii Ogólnej formularza ZPO załączonego do wysłanej i dostarczonej przesyłki poleconej rejestrowanej,
  • odbieranie ze skrytki pocztowej w UP 4 Zielona Góra przesyłek adresowanych do Urzędu,
  • udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych departamentów i stanowisk pracy,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem Kancelarii Ogólnej,
  • prowadzenie zbioru upoważnień do odbioru korespondencji z Kancelarii Ogólnej,
  • ewidencja prenumerowanych dzienników ustaw i monitorów polskich, gazet, czasopism rozdzielanych na poszczególne komórki organizacyjne,
  • dokonywanie bieżącej archiwizacji rejestrów w formie elektronicznej i/lub papierowej, w  tym tworzenie kopii zapasowej prowadzonych rejestrów w formie elektronicznej,
  • dbałość o zapewnienie w Kancelarii niezbędnego nakładu druków ZPO, zgodnego z  przepisami KPA,
  • realizowanie innych zadań związanych z obsługą Kancelarii Ogólnej, a wynikających z  Regulaminu Organizacyjnego UMWL i aktów wewnętrznych w zakresie czynności kancelaryjnych,
  • prowadzenie elektronicznego rejestru otrzymanej korespondencji w postaci przesyłek zwykłych (nierejestrowanych) oraz dostarczanej osobiście do Urzędu,
  • przyjmowanie przygotowanej korespondencji do wysyłki,
  • bieżące odbieranie, rejestrowanie oraz przekazywanie korespondencji elektronicznej wpływającej do Kancelarii Ogólnej za pomocą poczty e-mail, fax-u oraz elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP,
  • prowadzenie całości spraw związanych ze zbiorami wspomagającymi w Urzędzie,
  • prowadzenie całości spraw związanych przygotowywaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie ogłoszeń i reklam w prasie,
  • prowadzenie całości spraw związanych z przygotowywaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie prenumeraty czasopism na potrzeby Urzędu,
  • prowadzenie całości spraw związanych z gospodarką lokalami biurowymi wynajmowanymi na potrzeby Urzędu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i uregulowaniami wewnętrznymi Urzędu,
  • prowadzenie całości spraw związanych z realizacją umów – cywilno – prawnych w  sprawach związanych z użytkowaniem i wynajmem przez Urząd budynków.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do  realizacji procesu rekrutacji na inspektora na stanowisku ds. zbiorów wspomagających w  Departamencie Administracyjno-Gospodarczym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i  Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie   o ochronie danych osobowych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2019 r. poz.1282 z  późn.zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopia dyplomu dokumentującego wykształcenie,
  5. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w  przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do  dostarczenia zaświadczenia o  niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  6. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne.
 
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-10-25 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 25.10.2019 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na inspektora na  stanowisku ds.  zbiorów wspomagających w Departamencie Administracyjno-Gospodarczym”.
 
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
                  Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
                  ul. Podgórna 7,  65-057 Zielona Góra
 
 

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Lubuskie – Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górze  ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Grzegorz Kurowski – Dyrektor Biura Ochrony Informacji i  Bezpieczeństwa Publicznego - iodo@lubuskie.pl.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas określony w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w  ogłoszeniu   o  naborze.
  8. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do  dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za  umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z  zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
  9. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
  10. W sprawie naboru, informacji udziela pracownik Wydziału Kadr i Szkolenia w  Departamencie Organizacyjno-Prawnym Pani Joanna Stolarz w  siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 11) w godz. od 9:00 do 13:00 lub telefonicznie pod numerem 68 456 53 06.
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-10-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Patrycja Górniak - Sekretarz Województwa Lubuskiego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-10-15 12:49:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-10-15 12:55:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-20 13:27:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1318 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony