ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 410Drukuj informację Ogłoszenie numer: 410

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Administracyjno-Gospodarczy - Wydział Administracyjno-Gospodarczy

Data udostępnienia: 2021-06-30

Ogłoszono dnia: 2021-06-30

Termin składania dokumentów: 2021-07-12 23:59:00

Nr ogłoszenia: 410

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe lub średnie + 3 lata stażu pracy,
  2. umiejętność pracy w zespole,
  3. umiejętność pracy pod presją czasu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie obsługi Kancelarii Ogólnej Urzędu, poprzez dbałość o właściwe wykonywanie czynności kancelaryjnych przewidzianych dla Kancelarii Ogólnej.
  2. Bieżące stosowanie postanowień instrukcji kancelaryjnej dla organów samorządu województwa oraz Regulaminu określającego szczegółowe zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych przez pracowników w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w  Zielonej Górze, stanowiącego załącznik do zarządzenia Marszałka Województwa Lubuskiego.
  3. Opracowywanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz określenie wartości szacunkowej zamówienia na świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w obrocie krajowymi zagranicznym w zakresie przyjmowana, przemieszczania i doręczania przesyłeko wadze powyżej 50 g.
  4. Wykonywanie w szczególności następujących czynności kancelaryjnych:
    a) przygotowanie do wysłania przesyłek i paczek – zgodnie z postanowieniami umów z  operatorem  pocztowym świadczącym usługi pocztowe Urzędowi, m.in. codzienne sporządzanie:
    - pocztowej książki nadawczej - w 2 egzemplarzach, z czego oryginał przeznaczony jest dla pocztowej placówki nadawczej
    - zestawienie ilościowo – wartościowe przesyłek nierejestrowanych krajowych i  zagranicznych w 2 egzemplarzach, z czego oryginał przeznaczony jest dla pocztowej placówki nadawczej,
    b) prowadzenie rejestru przesyłek specjalnego rodzaju, z wyłączeniem przesyłek poleconych (rejestrowanych) i otrzymanych pocztą elektroniczną na adres e-mail Kancelarii Ogólnej,
    c) przyjmowanie i rozdział korespondencji oraz przesyłek wpływających, z uwzględnieniem postanowień Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego,
    d) bieżące przyjmowanie przesyłek i paczek przygotowanych do wysyłki,
    e) reklamowanie przesyłek pocztowych w przypadku niedoręczenia przesyłki do adresata lub w przypadku niedostarczenia do Kancelarii Ogólnej formularza ZPO załączonego do wysłanej i dostarczonej przesyłki poleconej rejestrowanej,
    f) udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych departamentów i stanowisk pracy,
    g) prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem Kancelarii Ogólnej,
    h) prowadzenie zbioru upoważnień do odbioru korespondencji z Kancelarii Ogólnej,
    i) ewidencja prenumerowanych dzienników ustaw i monitorów polskich, gazet, czasopism rozdzielanych na poszczególne komórki organizacyjne,
    j) dokonywanie bieżącej archiwizacji rejestrów w formie elektronicznej i/lub papierowej, w  tym tworzenie kopii zapasowej prowadzonych rejestrów w formie elektronicznej,
    k) dbałość o zapewnienie w Kancelarii niezbędnego nakładu druków ZPO, zgodnego z  przepisami KPA,
    l) realizowanie innych zadań związanych z obsługą Kancelarii Ogólnej, a wynikających z  Regulaminu Organizacyjnego UMWL i aktów wewnętrznych w zakresie czynności kancelaryjnych,
    m) prowadzenie elektronicznego rejestru otrzymanej korespondencji w postaci przesyłek zwykłych (nierejestrowanych) oraz dostarczanej osobiście do Urzędu,
    n) przyjmowanie przygotowanej korespondencji do wysyłki,
    o) bieżące odbieranie, rejestrowanie oraz przekazywanie korespondencji elektronicznej wpływającej do Kancelarii Ogólnej za pomocą poczty e-mail, fax-u oraz elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy (do pobrania),
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego (do pobrania),
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych (do pobrania),
  4. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem(-am) skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (do pobrania),
  5. kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię (w przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez certyfikowane biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego),
  6. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy w przypadku zakończenia stosunku pracy bądź w przypadku trwania stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia
    u danego pracodawcy, oraz informację czy pracownik korzystał z urlopu bezpłatnego) - w przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez certyfikowane biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego. W przypadku wymaganego stażu pracy nie uwzględnia się okresów wykonywania umów cywilnoprawnych,
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne (dokumenty sporządzone
    w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski, z wyłączeniem certyfikatów znajomości języka obcego).
 
Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia, składane przez kandydata muszą być opatrzone jego podpisem, w przypadku braku podpisu oferty nie będą rozpatrywane. Oferty dostarczone w niepoprawnie opisanych kopertach lub niedołączenie któregokolwiek z wymaganych w ogłoszeniu dokumentów powoduje niezakwalifikowanie kandydata do drugiego etapu naboru. Urząd nie wzywa kandydatów do uzupełnienia dokumentacji.
 
Wymogi ogłoszenia spełniają jedynie dokumenty przygotowane na formularzach dostępnych do pobrania na stronie https://bip.lubuskie.pl/.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-07-12 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 12.07.2021 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora ds. obsługi Kancelarii Ogólnej w Departamencie Administracyjno-Gospodarczym.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pokój nr 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
 

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Lubuskie – Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górze  ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Grzegorz Kurowski – Dyrektor Biura Ochrony Informacji i  Bezpieczeństwa Publicznego - iodo@lubuskie.pl.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a  ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas określony w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody
    w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
  8. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w  ogłoszeniu   o  naborze.
  9. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do  dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego
    o niekaralności za  umyślne
    przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z  zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
  10. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
  11. W sprawie naboru, informacji udziela pracownik Wydziału Kadr i Szkolenia w  Departamencie Organizacyjno-Prawnym Pani Anna Zacharczuk w  siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 10) w godz. od 9:00 do 13:00 lub  telefonicznie pod numerem 68 456 53 08.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Patrycja Górniak - Sekretarz Województwa Lubuskiego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-30 09:57:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Zacharczuk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-30 09:59:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Zacharczuk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-03 11:20:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1065 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony