ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 450Drukuj informację Ogłoszenie numer: 450

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Infrastruktury i Komunikacji - Wydział Transportu Publicznego

Data udostępnienia: 2022-02-28

Ogłoszono dnia: 2022-02-28

Termin składania dokumentów: 2022-03-10 23:59:00

Nr ogłoszenia: 450

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie średnie + 3 lata stażu pracy,
  2. wiedza specjalistyczna,
  3. komunikacja pisemna,
  4. komunikacja werbalna,
  5. zarządzanie informacją (dzielenie się informacjami),
  6. pozytywne podejście do obywatela,
  7. komunikatywność, inicjatywa,
  8. umiejętność pracy w zespole,
  9. nastawienie na własny rozwój, podnoszenie kwalifikacji,
  10. umiejętność obsługi urządzeń technicznych,
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w pracy w administracji publicznej.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Wydawanie zezwoleń oraz wypisów z zezwoleń na wykonywanie  regularnych i regularnych specjalnych przewozów  osób w krajowym transporcie drogowym
    w oparciu o sporządzane analizy sytuacji rynkowej w tym zakresie.
  2. Dokonywanie uzgodnień rozkładów jazdy – dla właściwych organów do spraw zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób
    w krajowym transporcie drogowym  – dla linii komunikacyjnych przebiegających przez obszar województwa lubuskiego.
  3. Prowadzenie czynności związanych z aktualizacją rozkładów jazdy.
  4. Przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie udzielania, odmowy, cofnięcia, zmiany lub stwierdzenia wygaśnięcia zezwoleń na wykonywanie  regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym.
  5. Wykonywanie analizy sytuacji rynkowej w zakresie regularnego przewozu osób na wojewódzkich liniach komunikacyjnych.
  6. Badanie i analiza potrzeb przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym.
  7. Podejmowanie działań zmierzających do realizacji istniejącego planu transportowego albo do aktualizacji tego planu.
  8. Przekazywanie danych do systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej CEIDG.
  9. Wydawanie, odmowa lub cofnięcie zezwolenia na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z ustawą – Prawo o ruchu drogowym oraz nadzór nad produkcją
    i dystrybucją tablic.
  10. Prowadzenie rejestru oraz wydawanie zaświadczeń o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne.
  11. Badanie, rozpatrywanie i załatwianie petycji, skarg i wniosków z zakresu prowadzonych zadań.
  12. Przeprowadzanie doraźnych kontroli z realizacji umów o świadczenie usług publicznych.
  13. Przeprowadzanie doraźnych i problemowych kontroli z zakresu zadań wydziału.
  14. Przygotowywanie materiałów, w tym projektów uchwał i innych aktów prawnych oraz informacji i sprawozdań z wykonania uchwał, zadań lub części – dla Sejmiku, Zarządu i Marszałka w zakresie kompetencji Wydziału Transportu.
  15. Prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących kursy dokształcające dla kierowców przewożących towary niebezpieczne oraz wydawanie zaświadczeń potwierdzających wpis przedsiębiorcy do rejestru.
  16. Sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem kursów dokształcających oraz prowadzenie kontroli spełniania przez prowadzących kursy – warunków i wymagań określonych w przepisach o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych.
  17. Wydawanie kierowcom zaświadczeń ADR i wtórników zaświadczeń ADR na przewóz towarów niebezpiecznych.
  18. Bieżące rozliczanie wpływów z opłat za wydawanie zaświadczeń ADR i wtórników zaświadczeń, o których mowa w pkt. 8.
  19. Sporządzanie sprawozdań z pobranych i przekazanych opłat ewidencyjnych do Funduszu – Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców CEPiK.
  20. Prowadzenie ewidencji wydanych zaświadczeń ADR
     

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy (do pobrania),
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego (do pobrania),
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych (do pobrania),
  4. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem(-am) skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (do pobrania),
  5. kopie dyplomu ukończenia studiów wyższych lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię (w przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez certyfikowane biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego),
  6. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy bądź zaświadczenia potwierdzające niniejsze zatrudnienie, w przypadku trwania stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia u danego pracodawcy) - w przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez certyfikowane biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego. W przypadku wymaganego stażu pracy nie uwzględnia się okresów wykonywania umów cywilnoprawnych,
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne (dokumenty sporządzone
    w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski, z wyłączeniem certyfikatów znajomości języka obcego),
Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia, składane przez kandydata muszą być opatrzone jego podpisem, w przypadku braku podpisu oferty nie będą rozpatrywane. Oferty dostarczone w niepoprawnie opisanych kopertach lub niedołączenie któregokolwiek z wymaganych w ogłoszeniu dokumentów powoduje niezakwalifikowanie kandydata do drugiego etapu naboru. Urząd nie wzywa kandydatów do uzupełnienia dokumentacji.
 
Wymogi ogłoszenia spełniają jedynie dokumenty przygotowane na formularzach dostępnych do pobrania na stronie https://bip.lubuskie.pl/.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-03-10 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 10.03.2022 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz
z dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora ds. zezwoleń w Departamencie Infrastruktury i Komunikacji.”
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pokój nr 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
      Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
      ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Lubuskie – Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górze  ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Grzegorz Kurowski – Dyrektor Biura Ochrony Informacji i  Bezpieczeństwa Publicznego - iodo@lubuskie.pl.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a  ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas określony w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody
    w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
  8. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w  ogłoszeniu   o  naborze.
  9. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za  umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z  zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
  10. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
  11. W sprawie naboru, informacji udziela pracownik Wydziału Kadr i Szkolenia
    w  Departamencie Organizacyjno-Prawnym Pani Anna Zacharczuk w  siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 10) w godz. od 9:00 do 13:00 lub  telefonicznie pod numerem 68 456 53 08.
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Patrycja Górniak - Sekretarz Województwa Lubuskiego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-02-28 13:11:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Zacharczuk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-02-28 13:13:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Zacharczuk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-15 10:59:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
719 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony