ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 459Drukuj informację Ogłoszenie numer: 459

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Zastępca Dyrektora

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Infrastruktury i Komunikacji - Zastępca Dyrektora

Data udostępnienia: 2022-03-16

Ogłoszono dnia: 2022-03-16

Termin składania dokumentów: 2022-03-28 23:59:00

Nr ogłoszenia: 459

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. minimum 4 lata stażu pracy,
  3. wiedza specjalistyczna,
  4. umiejętność zarzadzania zespołem i podejmowania decyzji,
  5. kreatywność i samodzielność,
  6. komunikatywność,
  7. umiejętności analityczne,
  8. umiejętność pracy w zespole,
  9. wysoka kultura osobista,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość aktów prawnych dot. funkcjonowania samorządu województwa,
  2. znajomość prawa administracyjnego (KPA) oraz prawodawstwa i ustawodawstwa samorządowego,
  3. znajomość ustawy o drogach publicznych,
  4. znajomość ustawy o transporcie drogowym,
  5. znajomość ustawy o ruchu drogowym,
  6. znajomość specustawy drogowej,
  7. znajomość unijnych programów operacyjnych oraz funduszy strukturalnych,
  8. znajomość innych aktów prawnych dot. zadań realizowanych przez departament.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Nadzorowanie i bezpośrednie kierowanie pracą Wydziału Drogownictwa oraz czuwanie nad prawidłową realizacją zadań w szczególności:
  1. nadzór nad realizacją zadań w zakresie drogownictwa na drogach wojewódzkich,
  2. przygotowywanie projektów uchwał o zaliczaniu dróg do kategorii dróg wojewódzkich i ustalanie ich przebiegu,
  3. opinio­wanie zaliczenia dróg do kategorii dróg krajowych wraz z ich przebiegiem oraz zali­czania dróg do kategorii dróg powiatowych,
  4. nadawanie numerów dla dróg powiatowych i gminnych,
  5. wydawanie zezwoleń i opinii na wykorzystywanie dróg w sposób szczególny,
  6. nadzór nad funkcjonowaniem Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze,
  7. wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo o ruchu drogowym, w tym wykonywanie obowiązków organu zarządzającego ruchem drogowym na drogach wojewódzkich,
  8. zatwierdzanie projektów organizacji ruchu dotyczących zmian, usprawnień i uzupełnień w systemie organizacji ruchu na drogach wojewódzkich,
  9. opiniowanie wprowadzenia stref płatnego parkowania na drogach wojewódzkich na wniosek rady gminy  (powiatu),
  10. wyznaczanie w strefie płatnego parkowania miejsc przeznaczonych na parkowanie na drogach wojewódzkich,
  11. opiniowanie wniosków w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji na drogach publicznych,
  12. nadzór nad przeprowadzaniem egzaminów państwowych dla osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdami, a w szczególności:
    1. prowadzenie ewidencji egzaminatorów,
    2. kontrola pracy egzaminatorów i sposobu przeprowadzania egzaminów,
  13. nadzór nad funkcjonowaniem Wojewódzkich Ośrodków Ruchu Drogowego w Zielonej Górze i w Gorzowie Wlkp.,
  14. prowadzenie spraw Wojewódzkiej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego,
  15. propagowanie bezpieczeństwa ruchu drogowego i realizacja zadań z tego zakresu,
  16. prowadzenie spraw dotyczących współdziałania ze stroną niemiecką oraz administracją rządową i samorządową w sprawie budowy nowych połączeń drogowych na rzekach granicznych: Odrze i Nysie,
  17. prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną oraz wydawanie zaświadczeń o wpisie do rejestru,
  18. wydawanie decyzji o zakazie prowadzenia przez przedsiębiorcę pracowni psychologicznej i skreślenie przedsiębiorcy z działalności regulowanej w określonych warunkach,
  19. udzielanie zezwoleń na prowadzenie prywatnej praktyki psychologicznej wykonywanej jako indywidualna działalność gospodarcza albo w formie spółki partnerskiej, po uwzględnieniu warunków określonych przez Komisję Ekspertów, zapewniających właściwy poziom świadczenia usług psychologicznych w ramach prywatnych praktyk psychologicznych,
  20. współdziałanie z Regionalną Radą Psychologów w zakresie nadzoru nad zgodnym z zezwoleniem wykonywaniem prywatnej praktyki psychologicznej,
  21. prowadzenie ewidencji psychologów uprawnionych do wykonywania badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu oraz wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji psychologów uprawnionych do wykonywania badań,
  22. zapewnienie przechowywania dokumentacji badań w przypadku likwidacji pracowni psychologicznej,
  23. nadzór nad wykonywaniem badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu, w tym kontrola w zakresie zasad i metodyki prowadzonych badań, wymaganej i prowadzonej dokumentacji, wydawanych orzeczeń, warunków lokalowych,
  24. wydawanie decyzji o cofnięciu uprawnień w zakresie badań psychologicznych w przypadku naruszenia przez psychologa przepisów, zasad lub metodyki i przeprowadzania badań,
  25. skreślanie – w określonych przypadkach – z ewidencji psychologów uprawnionych do wykonywania badań psychologicznych i orzekania w zakresie zdolności do prowadzenia pojazdów mechanicznych,
  26. opracowanie oraz bieżąca aktualizacja dokumentacji, podejmowanie czynności organizacyjnych mających na celu przygotowanie Departamentu oraz jednostek organizacyjnie podległych do realizacji zadań obronnych określonych w planie operacyjnym funkcjonowania Urzędu w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny,
  27. korekta realizacji programów gospodarczych, zintensyfikowanie prac inwestycyjnych istotnych z punktu widzenia obronności oraz podejmowanie innych działań zapewniających właściwą realizację zadań w sytuacjach kryzysowych oraz wyższych stanach gotowości obronnej państwa,
  28. planowanie oraz realizacja działań mających na celu zapobieganie zagrożeniom o charakterze terrorystycznym lub reagowanie w przypadku wystąpienia zdarzeń o charakterze terrorystycznym,
  29. przygotowywanie umów, porozumień oraz uchwał Zarządu i Sejmiku na rzecz współdziałania z jednostkami samorządu terytorialnego w sprawie realizacji zadań na drogach wojewódzkich.
Nadzorowanie i bezpośrednie kierowanie pracą Wydziału Mobilności Rowerowej oraz czuwanie nad prawidłową realizacją zadań w szczególności:
  1. zapewnienie utrzymania rezultatów projektu „ODRA VELO - ODER VELO”, w szczególności w zakresie koncepcji tras rowerowych na terenie województwa lubuskiego,
  2. prowadzenie i stała aktualizacja platformy i aplikacji internetowej „ODRA VELO - ODER VELO”,
  3. działania w zakresie inwentaryzacji infrastruktury rowerowej w województwie, w tym zarządzanie bazami danych dotyczących infrastruktury rowerowej,
  4. przygotowywanie i realizacja strategii, planów i programów w zakresie zasad polityki rowerowej, standardów technicznych budowy ścieżek rowerowych, organizacji i rozwoju mobilności, komunikacji, infrastruktury rowerowej w województwie,
  5. przygotowywanie i realizacja zasad przyznawania grantów dla organizacji /stowarzyszeń rowerowych,
  6. aktualizacja oraz uszczegóławianie inwestycji wynikających z koncepcji sieci tras rowerowych,
  7. współdziałanie z Zarządem Dróg Wojewódzkich oraz innymi zarządcami dróg w zakresie dokumentacji projektowej budowy i przebudowy oraz organizacji ruchu dla odcinków dróg stanowiących sieć tras rowerowych województwa,
  8. współpraca z Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie w zakresie działań dotyczących ścieżek rowerowych,
  9. realizacja polityki samorządu województwa w zakresie komunikacji, infrastruktury, mobilności i turystyki rowerowej,
  10. upowszechnianie informacji dotyczących istniejącej infrastruktury rowerowej oraz planów inwestycyjnych Województwa,
  11. współpraca i współdziałanie z samorządami lokalnymi i administracją rządową, stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi oraz innymi instytucjami na rzecz upowszechniania rozwiązań przyjaznych komunikacji i turystyce rowerowej,
  12. działania i współpraca w zakresie promocji województwa jako regionu przyjaznego rowerzystom w różnych dostępnych formach m.in. targi turystyczne, rowerowe,
  13. współpraca w zakresie kreowania i rozwoju produktów turystycznych województwa związanych z turystyką rowerową bądź przyczyniających się do jej rozwoju oraz budowanie tożsamości regionalnej mieszkańców województwa,
  14. współpraca w zakresie realizacji projektów współpracy transgranicznej dotyczących komunikacji rowerowej,
  15. opiniowanie projektów, aktualizacja oraz uszczegóławianie inwestycji dotyczących infrastruktury rowerowej w województwie, w szczególności dotowanych ze środków unijnych,
  16. czuwanie nad odpowiednią realizacją inwestycji dotyczących infrastruktury rowerowej w województwie,
  17. współdziałanie z jednostkami samorządu terytorialnego i organizacjami oraz innymi instytucjami na rzecz upowszechniania rozwiązań przyjaznych komunikacji i turystyce rowerowej,
  18. utworzenie i koordynacja działań Wojewódzkiej Rady ds. Polityki Rowerowej,
  19. współpraca z Rzecznikiem Prasowym Zarządu Województwa Lubuskiego, Biurem Prasowym Urzędu oraz Biurem Lubuskiego Centrum Informacyjnego w zakresie przygotowywania materiałów informacyjnych i prasowych o tematyce transportowej, a w szczególności dotyczącej polityki  i mobilności rowerowej,
  20. przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania i petycje dotyczące problematyki transportowej mieszczącej się w obszarze zadań realizowanych przez Departament Infrastruktury i Komunikacji oraz prowadzenie ewidencji tych spraw,
  21. współpraca z komórkami organizacyjnymi Departamentu w zakresie promocji i PR oraz koordynacja organizacji konferencji i wydarzeń promocyjnych w zakresie polityki rowerowej,
  22. konsultowanie merytoryczne oraz opracowywanie odpowiedzi na wnioski o zaopiniowanie zewnętrznych i wewnętrznych dokumentów strategicznych wpływających do Departamentu w zakresie polityki i mobilności rowerowej,
  23. prowadzenie spraw i realizacja zadań w zakresie prac Zespołu ds. Mobilności Rowerowej przy Konwencie Marszałków Województw RP,
  24. koordynacja działań i konsultowanie merytoryczne w zakresie programów rozwoju transportu mobilności rowerowej na terenie województwa.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy (do pobrania),
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego (do pobrania),
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych (do pobrania),
  4. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem(-am) skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (do pobrania),
  5. kopie dyplomu ukończenia studiów wyższych lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię (w przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez certyfikowane biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego),
  6. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy bądź zaświadczenia potwierdzające niniejsze zatrudnienie, w przypadku trwania stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia u danego pracodawcy) - w przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez certyfikowane biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego. W przypadku wymaganego stażu pracy nie uwzględnia się okresów wykonywania umów cywilnoprawnych. W przypadku wymaganego doświadczenia zawodowego uwzględnione zostaną okresy prowadzonej działalności gospodarczej,
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne (dokumenty sporządzone
    w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski, z wyłączeniem certyfikatów znajomości języka obcego).
Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia, składane przez kandydata muszą być opatrzone jego podpisem, w przypadku braku podpisu oferty nie będą rozpatrywane. Oferty dostarczone w niepoprawnie opisanych kopertach lub niedołączenie któregokolwiek z wymaganych w ogłoszeniu dokumentów powoduje niezakwalifikowanie kandydata do drugiego etapu naboru. Urząd nie wzywa kandydatów do uzupełnienia dokumentacji.
 
Wymogi ogłoszenia spełniają jedynie dokumenty przygotowane na formularzach dostępnych do pobrania na stronie https://bip.lubuskie.pl/.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-03-28 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 28.03.2020 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz
z dopiskiem „Nabór na stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu  Infrastruktury i Komunikacji.”
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pokój nr 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
      Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
      ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Lubuskie – Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górze  ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Grzegorz Kurowski – Dyrektor Biura Ochrony Informacji i  Bezpieczeństwa Publicznego - iodo@lubuskie.pl.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas określony w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody
    w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
  8. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w  ogłoszeniu   o  naborze.
  9. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do  dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego
    o niekaralności za  umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z  zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
  10. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
  11. W sprawie naboru, informacji udziela pracownik Wydziału Kadr i Szkolenia w  Departamencie Organizacyjno-Prawnym Pani Anna Zacharczuk w  siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 10) w godz. od 9:00 do 13:00 lub  telefonicznie pod numerem 68 456 53 08.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-03-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Halasz - Zastępca Dyrektora Departamentu Organizacyjno-Prawnego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-03-16 13:57:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Zacharczuk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-03-16 13:58:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Zacharczuk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-08 13:31:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
894 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony