ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 462Drukuj informację Ogłoszenie numer: 462

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Promocji i Strategii Marki - Wydział Projektów Turystycznych i Promocji Lubuskiego Centrum Winiarstwa

Data udostępnienia: 2022-03-22

Ogłoszono dnia: 2022-03-22

Termin składania dokumentów: 2022-04-01 23:59:00

Nr ogłoszenia: 462

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. minimum 3 lata stażu pracy,
  3. odporność na stres,
  4. umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
  5. komunikatywność, samodzielność, planowanie i organizacji pracy,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  2. znajomość pakietów biurowych (np. MS Office), poczty elektronicznej, Internet,
  3. znajomość ustawy o samorządzie województwa,
  4. znajomość Strategii Marki Województwa Lubuskiego oraz Księgi Marki Województwa Lubuskiego,
  5. pożądane wykształcenie wyższe magisterskie,
  6. znajomość zasady budowania marki regionalnej,
  7. prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Realizowanie zadań dotyczących promocji Lubuskiego Centrum Winiarstwa.
  2. Opieka nad grupami zorganizowanymi podczas zwiedzania Lubuskiego Centrum Winiarstwa.
  3. Prezentacja Lubuskiego Centrum Winiarstwa dla osób odwiedzających.
  4. Przygotowywanie harmonogramu użyczania sal i pomieszczeń zgodnie z Regulaminem Lubuskiego Centrum Winiarstwa oraz dokumentacji z tym związanej.
  5. Udzielanie pomocy pracownikom urzędu w sprawach dotyczących Lubuskiego Centrum Winiarstwa.
  6. Współdziałanie z departamentami Urzędu w zakresie udostępniania materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących Lubuskiego Centrum Winiarstwa.
  7. Współpraca z krajowymi instytucjami społecznymi, kulturalnymi, naukowymi i gospodarczymi prowadzącymi działania promocyjne na rzecz województwa w szczególności w związku z Lubuskim Centrum Winiarstwa.
  8. Przygotowywanie wydawnictw związanych z promocją województwa lubuskiego.
  9. Prowadzenie działań promocyjnych dotyczących tworzenia pozytywnego wizerunku województwa w kraju i za granicą.
  10. Organizowanie imprez plenerowych, eventów, konkursów promocyjnych oraz włączanie się w organizację wydarzeń promocyjnych w regionie.
  11. Przygotowanie informacji do zamówień, dokumentów i umów ze skutkiem finansowym w zakresie działalności wydziału.
  12. Opisywanie rachunków i faktur w zakresie prowadzonych spraw.
  13. Redagowanie pism korespondencji wewnętrznej.
  14. Przygotowywanie artykułów i materiałów promocyjnych do wszelkiego rodzaju publikacji oraz wydawnictw prezentujących walory województwa i jego możliwości rozwojowe.
  15. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje Radnych Województwa Lubuskiego.
  16. Nadzór nad witryną internetową Lubuskiego Centrum Winiarstwa (www.centrumwiniarstwa.pl), obejmujący administrowanie oraz bieżące redagowanie treści zamieszczanych na stronie.
  17. Realizacja projektu pn. „Promocja gospodarcza województwa lubuskiego poprzez organizację kampanii promocyjnej sektora turystycznego o zasięgu krajowym
    i międzynarodowym oraz targów turystycznych” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 w ramach Osi Priorytetowej 1. Gospodarka i Innowacje, Działanie 1.4 Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP.
  18. Przygotowywanie wniosków, zamówień, umów, aneksów dotyczących wydatków ponoszonych w ramach projektu.
  19. Realizacja bieżących spraw związanych z realizacją projektu, przygotowanie we współpracy z Wydziałem Zamówień Publicznych dokumentacji przetargowej dot. zakupów i usług ujętych w budżecie projektu.
  20. Przygotowanie materiałów i dokumentacji związanej z projektem.
  21. Prowadzenie dokumentacji dot. działań projektu.
  22. Sprawdzanie i opisywanie dokumentów finansowo-księgowych dotyczących projektu.
  23. Sprawdzanie kompletności dokumentów księgowych dotyczących płatności dokonywanych w ramach projektu.
  24. Odpowiedzialność za kompletność i prawidłowość gromadzonej dokumentacji dot. projektu.
  25. Koordynacja realizacji zadań obronnych.
  26. Prowadzenie dokumentacji stosownie do zasad ustalonych instrukcją kancelaryjną oraz zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, w tym prawidłowa archiwizacja dokumentów.
     

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy (do pobrania),
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego (do pobrania),
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych (do pobrania),
  4. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem(-am) skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (do pobrania),
  5. kopie dyplomu ukończenia studiów wyższych lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię (w przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez certyfikowane biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego),
  6. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy bądź zaświadczenia potwierdzające niniejsze zatrudnienie, w przypadku trwania stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia u danego pracodawcy) - w przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez certyfikowane biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego. W przypadku wymaganego stażu pracy nie uwzględnia się okresów wykonywania umów cywilnoprawnych,
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne (dokumenty sporządzone
    w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski, z wyłączeniem certyfikatów znajomości języka obcego).
Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia, składane przez kandydata muszą być opatrzone jego podpisem, w przypadku braku podpisu oferty nie będą rozpatrywane. Oferty dostarczone w niepoprawnie opisanych kopertach lub niedołączenie któregokolwiek z wymaganych w ogłoszeniu dokumentów powoduje niezakwalifikowanie kandydata do drugiego etapu naboru. Urząd nie wzywa kandydatów do uzupełnienia dokumentacji.
 
Wymogi ogłoszenia spełniają jedynie dokumenty przygotowane na formularzach dostępnych do pobrania na stronie https://bip.lubuskie.pl/.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-04-01 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 01.04.2022 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz
z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora ds. Obsługi Projektu w Obszarze Turystyki, Koordynator realizacji zadań obronnych w Departamencie Promocji
i Strategii Marki.”
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pokój nr 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
      Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
      ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Lubuskie – Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górze  ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Grzegorz Kurowski – Dyrektor Biura Ochrony Informacji i  Bezpieczeństwa Publicznego - iodo@lubuskie.pl.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a  ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas określony w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody
    w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
  8. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w  ogłoszeniu   o  naborze.
  9. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za  umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z  zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
  10. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
  11. W sprawie naboru, informacji udziela pracownik Wydziału Kadr i Szkolenia
    w  Departamencie Organizacyjno-Prawnym Pani Anna Zacharczuk w  siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 10) w godz. od 9:00 do 13:00 lub  telefonicznie pod numerem 68 456 53 08.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-03-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Patrycja Górniak - Sekretarz Województwa Lubuskiego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-03-22 13:08:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Zacharczuk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-03-22 13:09:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Zacharczuk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-07-08 13:28:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
864 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony