ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 487Drukuj informację Ogłoszenie numer: 487

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Wydziału

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Infrastruktury Społecznej - Wydział Edukacji

Data udostępnienia: 2022-07-22

Ogłoszono dnia: 2022-07-22

Termin składania dokumentów: 2022-08-01 23:59:00

Nr ogłoszenia: 487

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe + 4 lata stażu pracy,
  2. znajomość aktów prawnych z zakresu działania samorządu województwa,
  3. znajomość przepisów prawa z zakresu oświaty, finansów publicznych oraz zamówień publicznych,
  4. umiejętność kierowania zespołem,
  5. kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność,
  6. wysoka kultura osobista,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. co najmniej 4 – letni staż pracy (w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym w oświacie, organie prowadzącym samorządowe szkoły i placówki oświatowo – wychowawcze lub innym stanowisku kierowniczym),
  2. ukończone kursy i szkolenia w zakresie zarządzania placówkami oświatowymi.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Pracownik ponosi odpowiedzialność za kierowanie pracą Wydziału Edukacji, koordynowanie i nadzorowanie realizacji zadań w zakresie:
  1. prowadzenia spraw w zakresie tworzenia, prowadzenia i likwidacji wojewódzkich samorządowych szkół i placówek oświatowych,
  2. sprawowania nadzoru nad działalnością szkół i placówek prowadzonych przez samorząd województwa w zakresie realizowanych zadań określonych aktami prawa,
  3. nadzoru nad przestrzeganiem prawa oświatowego w placówkach,
  4. analizy potrzeb w zakresie organizacji procesu doskonalenia nauczycieli, opracowywania regionalnego systemu doskonalenia nauczycieli,
  5. prowadzenia spraw związanych z dofinansowaniem wyżej wymienionych zadań,
  6. prowadzenia spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury konkursowej wyłaniającej kandydata na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki,
  7. przygotowania oceny pracy dyrektorów szkół i placówek oświatowych  prowadzonych przez Województwo, przy współpracy z Kuratorem Oświaty,
  8. nadzoru nad opracowywaniem projektów budżetu samorządu województwa oraz układu wykonawczego tego budżetu w zakresie oświaty,
  9. analizy okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji budżetu samorządu województwa w zakresie oświaty,
  10. bieżącego nadzoru nad wykorzystaniem środków finansowych przez podległe jednostki,
  11. nadzoru nad przygotowywaniem dokumentów regulujących tryb przyznawania dotacji na zadania dofinansowywane z budżetu samorządy województwa,
  12. analizowania i przygotowywania do zatwierdzenia arkuszy organizacyjnych szkół i placówek prowadzonych przez samorząd województwa,
  13. współdziałania w zakresie edukacji z partnerami krajowymi i zagranicznymi,
  14. nadzoru nad prowadzeniem spraw związanych z realizacją ustawy o systemie informacji oświatowej,
  15. koordynacji działań związanych z realizacją uchwały Sejmiku Województwa w sprawie zasad udzielania stypendiów naukowych, twórczych i artystycznych dla uczniów z terenu Województwa Lubuskiego,
  16. koordynacji działań związanych z realizacją uchwały Sejmiku Województwa w sprawie udzielania pomocy materialnej dla studentów stacjonarnych wyższych uczelni z tereny Województwa Lubuskiego,
  17. nadzoru nad realizacją zadań wynikających z uchwały w sprawie trybu i kryteriów przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli,
  18. nadzoru nad realizacją zadań wynikających z uchwały w sprawie udzielania pomocy zdrowotnej dla nauczycieli,
  19. opracowywania sprawozdań z realizacji zadań oświatowych oraz innych zadań strategicznych województwa w zakresie edukacji,
  20. opiniowania projektów prawa powszechnie obowiązującego,
  21. prowadzenia kontroli realizowanych zadań w podległych jednostkach oświatowych  zgodnie z obowiązującymi przepisami.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy (do pobrania),
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego (do pobrania),
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych (do pobrania),
  4. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem(-am) skazany(-a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (do pobrania),
  5. kopie dyplomu ukończenia studiów wyższych lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię (w przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez certyfikowane biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego),
  6. kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy bądź zaświadczenia potwierdzające niniejsze zatrudnienie, w przypadku trwania stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia u danego pracodawcy) - w przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez certyfikowane biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego. W przypadku wymaganego stażu pracy nie uwzględnia się okresów wykonywania umów cywilnoprawnych. W przypadku wymaganego doświadczenia zawodowego uwzględnione zostaną okresy prowadzonej działalności gospodarczej,
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne (dokumenty sporządzone
    w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski, z wyłączeniem certyfikatów znajomości języka obcego).
Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia, składane przez kandydata muszą być opatrzone jego podpisem, w przypadku braku podpisu oferty nie będą rozpatrywane. Oferty dostarczone w niepoprawnie opisanych kopertach lub niedołączenie któregokolwiek z wymaganych w ogłoszeniu dokumentów powoduje niezakwalifikowanie kandydata do drugiego etapu naboru. Urząd nie wzywa kandydatów do uzupełnienia dokumentacji.
 
Wymogi ogłoszenia spełniają jedynie dokumenty przygotowane na formularzach dostępnych do pobrania na stronie https://bip.lubuskie.pl/.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-08-01 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 01.08.2022 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Wydziału Edukacji w Departamencie Infrastruktury Społecznej.”
 
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pokój nr 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
      Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
      ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Lubuskie – Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górze  ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Grzegorz Kurowski – Dyrektor Biura Ochrony Informacji i  Bezpieczeństwa Publicznego - iodo@lubuskie.pl.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a  ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas określony w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody
    w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
  8. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w  ogłoszeniu   o  naborze.
  9. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do  dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego
    o niekaralności za  umyślne
    przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z  zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
  10. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
  11. W sprawie naboru, informacji udziela pracownik Wydziału Kadr i Szkolenia w  Departamencie Organizacyjno-Prawnym Pani Anna Zacharczuk w  siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 10) w godz. od 12:00 do 14:00 lub  telefonicznie pod numerem 68 456 53 08.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Halasz - Zastępca Dyrektora Departamentu Organizacyjno-Prawnego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-22 14:52:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Zacharczuk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-22 14:53:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dagmara Myśliwiec
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-08 08:15:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
909 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony