Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 208Drukuj informację Ogłoszenie numer: 208Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny specjalista
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 3
Wydział: Departament Programów Regionalnych - Wydział Rozliczeń Inwestycji Środowiskowych
Data udostępnienia: 2018-01-17
Ogłoszono dnia: 2018-01-17 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Termin składania dokumentów: 2018-01-29 23:59:00
Nr ogłoszenia: 208
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 4 lat stażu pracy,
- co najmniej 2 lata stażu pracy w administracji publicznej,
- co najmniej 2 letniej doświadczenie na stanowisku związanym z Funduszami Strukturalnymi,
- znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu – w stopniu dostatecznym,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość Funduszy strukturalnych UE,
- umiejętność pracy w zespole oraz właściwej organizacji pracy, samodzielność, inicjatywa, zaangażowanie, sumienność,
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, finansów publicznych,
- podstawowa znajomość języka obcego – języka urzędowego Unii Europejskiej,
- ukończone kursy szkolenia z zakresu funduszy strukturalnych,
- ukończone studia podyplomowe z zakresu funduszy strukturalnych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Weryfikacja i zatwierdzanie wniosków o płatność w ramach LRPO (Priorytet III) i RPO-L2020 Oś Priorytetowa 3, 4 (Działania 4.1, 4.2, 4.3 i 4.5), z wyłączeniem Poddziałań realizowanych w ramach Instrumentów Finansowych, w tym kontrola załączonych dokumentów i poświadczenie wydatków kwalifikowalnych.
- Sporządzanie dyspozycji wypłaty środków dla Beneficjenta oraz przekazywanie ich do Departamentu Finansów w celu realizacji zleceń płatności, w ramach Priorytetu III LRPO oraz RPO-L2020 Oś Priorytetowa 3, 4 (Działanie 4.1., 4.2.,4.3. i 4.5), z wyłączeniem Poddziałań realizowanych w ramach Instrumentów Finansowych.
- Prowadzenie bieżącej ewidencji wniosków o płatność, które zostały zweryfikowane na niniejszym stanowisku.
- Kontakt i korespondencja z Beneficjentami w zakresie wniosków o płatność w ramach LRPO (Priorytet III) i RPO-L2020 Oś Priorytetowa 3, 4 (Działania 4.1, 4.2, 4.3 i 4.5), z wyłączeniem Poddziałań realizowanych w ramach Instrumentów Finansowych.
- Wykrywanie nieprawidłowości w zakresie kompetencji Wydziału.
- Przekazywanie informacji do Wydziału Postępowań Administracyjnych, Windykacji i Procedury Odwoławczej w celu wszczęcia postępowania administracyjnego w związku z koniecznością odzyskania dofinansowania.
- Współpraca z Wydziałem Finansów (DFR.IX) w celu realizacji procesu certyfikacji.
- Prowadzenie kontroli projektów w ramach III Priorytetu LRPO oraz Osi Priorytetowej 3, 4 (Działanie 4.1., 4.2., 4.3 i 4.5) RPO-L2020.
- Sporządzanie wkładu do Rocznego Planu Kontroli IZ LRPO oraz Rocznego Planu Kontroli RPO-L2020 w zakresie kontroli projektów w ramach kompetencji Wydziału oraz jego aktualizacja.
- Prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowości udzielania zamówień publicznych Beneficjentów III Priorytetu LRPO oraz Osi Priorytetowej 3, 4 (Działanie 4.1., 4.2., 4.3 i 4.5) RPO-L2020.
- Współpraca z DFR.I w zakresie zamknięcia LRPO na lata 2007-2013.
- Obsługa KSI SIMIK 07-13 i SL2014 w zakresie realizowanych zadań.
- Inne prace zlecone przez przełożonego.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
- oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
- kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-01-29 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 29.01.2018 r.. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Gł. specjalisty – DFR.X”.
c. Miejsce:
- osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
- lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
ul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
(tel. 68 456 53 06).