Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 222Drukuj informację Ogłoszenie numer: 222Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny specjalista
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 2
Wydział: Departament Programów Regionalnych - Wydział Rozliczeń Inwestycji Publicznych
Data udostępnienia: 2018-03-20
Ogłoszono dnia: 2018-03-20 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno-Gospodarczego
Termin składania dokumentów: 2018-04-03 23:59:00
Nr ogłoszenia: 222
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
co najmniej 4 lata stażu pracy,
-
co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe w zakresie: kontroli lub realizacji projektówlub kontroli projektów realizowanych w ramach dofinasowania UE,
-
bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
-
bardzo dobra znajomość: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS, FS na lata 2014-2020,
-
prawo jazdy kat. B,
-
samodzielność, obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole,
b. Wymagania dodatkowe:
-
co najmniej rok stażu pracy w administracji publicznej,
-
znajomość języka: angielskiego, niemieckiego w stopniu dobrym,
-
ukończone kursy z zakresu finansów i rachunkowości.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Prowadzenie kontroli projektów w ramach I, II, IV i V Priorytetu LRPO oraz Osi Priorytetowej 1,2,5 9 oraz działania 4.4. RPO-L2020 z wyłączeniem projektów w ramach instrumentów finansowych.
-
Sporządzanie Rocznego Planu Kontroli IZ LRPO.
-
Opracowywanie wkładu do Rocznego Planu Kontroli RPO-L2020 w zakresie kontroli projektów w ramach kompetencji Wydziału oraz jego aktualizacja.
-
Prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowości udzielania zamówień publicznych Beneficjentów I, II, IV i V Priorytetu LRPOoraz osi Priorytetowej 1,2,5,9 oraz działania 4.4. RPO-L2020 z wyłączeniem projektów w ramach instrumentów finansowych.
-
Współpraca z Wydziałem ds. Wniosków o płatność w celu realizacji procesu kontroli.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego lub obywatelstwa jednego z krajów Unii Europejskiej, lub osoby posiadające obywatelstwo kraju, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-04-03 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 03.04.2018 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Głównego specjalisty ds. kontroli – DFR.IV.”.
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górzeul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11 (tel. 68 456 53 06).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno-Gospodarczego |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Turczyniak Dyrektor Departamentu Administracyjno-Gospodarczego |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-20 09:14:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-20 09:18:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-06-22 14:42:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1889 raz(y) |