ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia do kwoty netto 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zakup serwerów typu NAS oraz licencji do systemu poczty elektronicznej

Informacja ogłoszona dnia 2015-11-04 15:25:41 przez Łukasz Lewicki, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
                                                                        
 
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ NA ZADANIE PN.: 
„Zakup serwerów typu NAS oraz licencji do systemu poczty elektronicznej”
 
1. Opis przedmiotu zamówienia: 
Zakup 2 sztuk urządzeń serwerowych typu NAS oraz 75 licencji dla użytkowników końcowych systemu pocztowego Zimbra używanego w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego.
2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy
3. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie kierował się kryterium:
cena – 100 %
4. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- formularz oferty wg załączonego wzoru
5. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, oraz spełniającą wymagane warunki Zamawiającego.
6. Opis sposobu przygotowania oferty:
  1. należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie, na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj. Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, 65 – 057 Zielona Góra, Biuro Projektów Własnych ,oferta na zadanie pn.: „Zakup serwerów typu NAS oraz licencji do systemu poczty elektronicznej”.
  2. cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie
    z wyszczególnieniem podatku od towarów i usług VAT. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
 
7. Miejsce i termin złożenia oferty :
  1. Ofertę  należy złożyć w terminie do dnia 10 listopada 2015r, do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Marszałkowskim w Zielonej Górze,
    przy ul. Podgórnej 7 - Departament Administracyjno - Gospodarczy (pokój nr 59 – Kancelaria Ogólna).
  2.  Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie  podanym powyżej  zostanie Wykonawcy zwrócona  bez otwierania.
8. Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 10 listopada 2015 r. , o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Marszałkowskim w Zielonej Górze, przy ul. Dąbrowskiego 41 – Biuro Projektów Własnych, pokój nr 206 piętro I.
 
9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
 
Michał Dankowski, Biuro Projektów Własnych, 68 45 65 568,
                                                           ( imię i nazwisko, nazwa departamentu, nr tel.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Łukasz Lewicki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-11-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Michał Dankowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-11-04 15:19:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-11-04 15:25:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-11-12 12:28:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
826 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony