Złożone do Sejmiku
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Petycja w sprawie zmiany załącznika uchwały Nr XLVI/654/22 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 5 września 2022 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania stypendiów dla uczniów szczególnie uzdolnionych klas VII i VIII szkół podstawowych oraz klas I-IV liceów ogólnokształcących w województwie lubuskim w roku szkolnym 2022/2023 „Lubuskie Talenty – Program Stypendialny”
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-10-20 14:10:44 przez Aneta Stefan
Akapit nr - brak tytułu
Petycja w sprawie zmiany załącznika uchwały Nr XLVI/654/22 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 5 września 2022 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania stypendiów dla uczniów szczególnie uzdolnionych klas VII i VIII szkół podstawowych oraz klas I-IV liceów ogólnokształcących w województwie lubuskim w roku szkolnym 2022/2023 „Lubuskie Talenty – Program Stypendialny”
Przebieg postępowania w sprawie petycji:
wpłynęła do Biura Sejmiku w dniu 15 września 2022 r.
Przewidywany termin rozpatrzenia petycji:
do 3 miesięcy od dnia złożenia, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach.
Sposób załatwienia petycji:
wysłanie odpowiedzi do wnoszącego petycję
Załączniki
Pobierz dane XML Petycja w sprawie zmiany załącznika uchwały Nr XLVI/654/22 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 5 września 2022 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania stypendiów dla uczniów szczególnie uzdolnionych klas VII i VIII szkół podstawowych oraz klas I-IV liceów ogólnokształcących w województwie lubuskim w roku szkolnym 2022/2023 „Lubuskie Talenty – Program Stypendialny” Drukuj informację Petycja w sprawie zmiany załącznika uchwały Nr XLVI/654/22 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 5 września 2022 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania stypendiów dla uczniów szczególnie uzdolnionych klas VII i VIII szkół podstawowych oraz klas I-IV liceów ogólnokształcących w województwie lubuskim w roku szkolnym 2022/2023 „Lubuskie Talenty – Program Stypendialny”