ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: ”Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków z podziałem na zadania.” Drukuj informację Zamówienie publiczne: ”Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków z podziałem na zadania.”

Szczegóły informacji

”Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków z podziałem na zadania.”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Województwo Lubuskie Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze

Finansowanie: Przedmiot zamówienia finansowany z budżetu województwa oraz przez UE ze środków:EFS w ramach Osi Prio.10-PT,Dział.10.1-Wsparcie Zarz.;PT PROW na lata 2014-2020;Funduszu Spójności UE w ramach PO PT 20

Nr UZP: 656888-N-2018

Termin składania ofert / wniosków: 2018-12-14 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-12-14 11:30:00

Ogłoszono dnia: 2018-12-04 przez Katarzyna Turczyniak

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony