ˆ

Zawiadomienia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie o wydanie zezwolenia marszałka województwa na odstępstwo od zakazu płoszenia zwierząt łownych

Informacja ogłoszona dnia 2018-06-28 14:51:34 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

DW.I.7131.15.2018                                                                                                                                                               Zielona Góra, 2018-06-28
                                               Z A W I A D O M I E N I E
                                                                                o wszczęciu postępowania
 
                 Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz.U. 2017 poz. 1257 ze zm.), w związku z art.9a ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (Dz.U. 2017 poz. 1295 ze zm.) zawiadamiam, że na wniosek Koła Łowieckiego „Łyska” w Słońsku, ul. Poniatowskiego 1, 66-436 Słońsk, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie o wydanie zezwolenia marszałka województwa na odstępstwo od zakazu płoszenia zwierząt łownych w związku z zamiarem
w związku z zamiarem wypłoszenia dzików z terenu powiatu Sulęcińskiego, gmina Słońsk na działkach
o nr 11 i 13 obręb Czaplin oraz działki 1837 obręb Słońsk w okresie od 1 sierpnia 2018 roku do 30 listopada 2018 r.
 
          Informuję, że zgodnie z art.10 Kodeksu postępowania administracyjnego stronom tego postępowania przysługuje prawo do czynnego udziału w każdym jego stadium.
          Z aktami sprawy można zapoznać się siedzibie Departamentu Rolnictwa, Zasobów Naturalnych, Rybactwa i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, tel. 68 4565448, w dniach: poniedziałek w godz. 8: 00 do 16: 00, wtorek do piątku w godz. 7: 30 do 15:30.
         Ewentualne uwagi i wnioski można składać w siedzibie wyżej wymienionego Departamentu lub przesłać pocztą na adres Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze Departament Rolnictwa, Środowiska i Rozwoju Wsi ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
         Termin wnoszenia uwag i wniosków wynosi 14 dni, licząc od dnia zamieszczenia niniejszego zawiadomienia w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
w Zielonej Górze.
   Zawiadomienie o wszczęciu postępowania podano do publicznej wiadomości w dniu 28 czerwca 2018 r.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-06-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jarosław Jaszczuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-06-28 14:44:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-06-28 14:51:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-06-28 14:56:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
552 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony