ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji odzysku lub kombinacji odzysku i unieszkodliwiania dla Tonsmeier Zachód Sp. z o.o.

Informacja ogłoszona dnia 2018-01-23 12:40:35 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                 Zielona Góra, 23 stycznia 2018r.
DŚ.II.7222.112.2017
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
          Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017r. poz. 519 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji  o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017r. poz. 1405 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego  (Dz. U. z 2017r. poz. 1257 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek  z dnia  27 grudnia 2017r. przedłożony przez Tönsmeier Zachód Sp. z o.o. z siedzibą    w Kiełczu przy ul. Szosa Bytomska 1- zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji odzysku lub kombinacji odzysku i unieszkodliwiania o zdolności przetwarzania ponad 75 ton na dobę z wykorzystaniem następujących działań:
- obróbki biologicznej,
- obróbki wstępnej odpadów przeznaczonych do termicznego przekształcania,
zlokalizowanej w m. Kiełcz.
 
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 328a) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Mościckiego 6 (pokój 1) w terminie 30 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Malec-Dyrektor Departamentu Środowiska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-01-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariola Wielhorska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-01-23 12:36:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-01-23 12:40:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-01-23 12:40:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
461 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony