ˆ

Rejestry, ewidencje i archiwa

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-07 17:21:45 przez Zasilenie Danymi

Akapit nr - brak tytułu

W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze zgodnie z § 43 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu prowadzone są centralne rejestry kancelaryjne, które:
  • prowadzone są w skali dla całego Urzędu w systemie EZD PUW:
    • rejestr skarg i wniosków, załatwianych w trybie kpa,
    • rejestr petycji,
    • rejestr spraw sądowych,
    • rejestr wniosków o informację publiczną,
    • rejestr umów;
  • znajdują się w poszczególnych departamentach, stosownie do podziału zadań:
    • w Departamencie Organizacyjno-Prawnym prowadzone są:
      • rejestr uchwał organów samorządu województwa - rejestr uchwał Zarządu,
      • rejestr aktów wewnętrznych - zarządzeń Marszałka,
      • rejestr upoważnień udzielonych przez Zarząd,
      • rejestr pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez Marszałka,
      • rejestr pełnomocnictw procesowych,
      • rejestr umów cywilno-prawnych zawartych z osobami fizycznymi,
    • w Departamencie Administracyjno-Gospodarczym prowadzone są:
      • rejestr zamówień publicznych,
    • w Biurze Sejmiku prowadzone są:
      • rejestr uchwał organów samorządu województwa - rejestr uchwał Sejmiku,
      • rejestr interpelacji i zapytań Radnych.
Archiwum Zakładowe Urzędu Marszałkowskiego Wojewódtwa Lubuskiego w Zielonej Górze prowadzone jest przez Departament Organizacyjno-Prawny i znajduje się przy ul. Zyty 28 w Zielonej Górze.
« powrót do poprzedniej strony