ˆ

Zawiadomienia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie pozwolenia wodnoprawnego na budowę budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą przy ul. Piaskowej (dz. nr 128/2 i 201 obręb 8-Osiedle Szumiłowo) w Kostrzynie nad Odrą

Informacja ogłoszona dnia 2016-07-11 13:17:58 przez Lucjan Wygnaniec, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2016-07-08
DW.II.7322.46.2016
 
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
 
          Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r., poz. 469 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku przez Panią Edytę Rozkoszyńską-Sobków (z dnia 29.06.2016 r.), działającą z pełnomocnictwa Pani Moniki Felisiak i Pana Mariusza Pych, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na budowę budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą przy ul. Piaskowej (dz. nr 128/2 i 201 obręb 8-Osiedle Szumiłowo) w Kostrzynie nad Odrą
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania przez Panią Monikę Felisiak, 69-220 Smogóry 50/3 i Pana Mariusza Pych, 66-400 Wawrów 85/4, pozwolenia wodnoprawnego.
       Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
         Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
         Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Lucjan Wygnaniec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-07-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-07-11 13:11:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-07-11 13:17:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-05-23 10:11:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
742 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony