ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego dla instalacji służącej do chowu lub hodowli o więcej niż 40 000 stanowisk dla drobiu zlokalizowanego na działkach o nr ewid. 435, 434, 433, 432, 430/1, 429/5, 429/6, 429/4 i 430/2 w m. Zielona Góra, ul. Ochla – Osiedlowa 3 zarządzanej przez Specjalistyczne Gospodarstwo Rolne Barbara Brychcy.

Informacja ogłoszona dnia 2021-04-21 12:26:40 przez Beata Kałużna, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                  Zielona Góra, dnia 17 lutego 2020 r.
DŚ.II.7222.1.2.2020
 
 
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396 ze zmianami), w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2018 r., poz. 2081 ze zmianami) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 ze zmianami) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 23 grudnia 2019 r. przedłożony przez Panią Annę Woźniak – Pełnomocnika Pani Barbary Brychcy, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego dla instalacji służącej do chowu lub hodowli o więcej niż 40 000 stanowisk dla drobiu, zlokalizowanej na działce o nr ewid. 432 w m. Zielona Góra, ul. Ochla – Osiedlowa 3, zarządzanej przez Specjalistyczne Gospodarstwo Rolne Barbara Brychcy.
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) w terminie 30 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-02-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Artur Malec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-04-21 12:25:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Beata Kałużna
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-04-21 12:26:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Filip Maśluk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-04-22 09:16:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
139 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony