Rejestry, ewidencje i archiwa
Szczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-07 17:21:45 przez Zasilenie Danymi
Akapit nr - brak tytułu
W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze zgodnie z § 43 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu prowadzone są centralne rejestry kancelaryjne, które znajdują się w poszczególnych departamentach, stosownie do podziału zadań.
W Departamencie Organizacyjno-Prawnym prowadzone są:
- rejestr skarg i wniosków, załatwianych w trybie kpa,
- rejestr petycji,
- rejestr uchwał organów samorządu województwa - rejestr uchwał Zarządu,
- rejestr aktów wewnętrznych - zarządzeń Marszałka,
- rejestr upoważnień udzielonych przez Zarząd,
- rejestr pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez Marszałka,
- rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
- rejestr wniosków o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego,
- rejestr postępowań prowadzonych przed sądami administracyjnymi,
- rejestr postępowań prowadzonych przed sądami powszechnymi,
- rejestr pełnomocnictw procesowych.
W Departamencie Administracyjno-Gospodarczym prowadzone są:
- rejestr zamówień publicznych i rejestr umów zawartych w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- rejestr zamówień i umów na zakup dostaw, usług i robót budowlanych zawartych bez przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- rejestr umów cywilno-prawnych zawartych z osobami fizycznymi.
W Biurze Sejmiku prowadzone są:
- rejestr uchwał organów samorządu województwa - rejestr uchwał Sejmiku,
- rejestr interpelacji i wniosków radnych.
Archiwum Zakładowe Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze prowadzone jest przez Departament Organizacyjno-Prawny i znajduje się przy ul. Zyty 28 w Zielonej Górze.