Zawiadomienia
Szczegóły informacji
Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego
Informacja ogłoszona dnia 2014-07-07 11:16:00 przez Stanisław Smykaj, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 2014-07-07
DW.II.7322.58.2014
Z A W I A D O M I E N I E
Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012, poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Andrzeja Szewczyka – działającego z upoważnienia Burmistrza Miasta Kostrzyn nad Odrą, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na budowę pomostu cumowniczego dla małych jednostek turystycznych, zlokalizowanego na rzece Odrze (w km 614+500 jej biegu) w obrębie Starego Miasta (przy Furcie Rybackiej) w Kostrzynie nad Odrą (dz. nr 1 obręb 6 Stare Miasto), pow. gorzowski, woj. lubuskie
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie wydania dla Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą pozwolenia wodnoprawnego.
W ramach budowy pomostu cumowniczego przewiduje się budowę dalb oraz urządzeń cumowniczych, cumowniczo-odbojowych i odbojowych, budowę pirsu, montaż pomostów pływających do dalb, przygotowanie toru wodnego. Ponadto planuje się wykonanie innych robót budowlanych, tj. utwardzenie ciągu komunikacyjnego, montaż oznakowania żeglugowego.
Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-07-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-07-07 11:13:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-07-07 11:16:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-27 11:04:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4105 raz(y) |