Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego

Informacja ogłoszona dnia 2014-08-06 09:48:17 przez Lucjan Wygnaniec, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2014-08-06
DW.II.7322.68.2014
 
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Tadeusza Pietruckiego – Przewodniczącego Zarządu Celowego Związku Gmin CZG-12, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie do urządzeń kanalizacyjnych Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. ścieków przemysłowych (odcieków z kwater składowiska i płyt kompostowych odpadów), pochodzących z terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Długoszynie
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania przez Celowy Związek Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin, pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie do urządzeń kanalizacyjnych ścieków przemysłowych zawierających substancje szczególnie szkodliwe dla środowiska wodnego.
      Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
    Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
      Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Lucjan Wygnaniec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-08-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Lucjan Wygnaniec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-08-06 09:42:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-08-06 09:48:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-09-18 15:15:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1760 raz(y)