Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego

Informacja ogłoszona dnia 2014-10-03 08:43:01 przez Stanisław Smykaj, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                Zielona Góra, 2014-10-02
DW.II.7322.74.2014                                         
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
            Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz.145 ze zm.) oraz 61 § 1 i 4 ustawy z 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem przez Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, wniosku z dnia 02 września  2014 roku, przekazanego postanowieniem Prezesa Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie znak: KZGW/BAPpo-568/8039/2014/as z dnia 10.09.2014 roku, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego dla inwestycji pn.: „Odbudowa prawego wału przeciwpowodziowego nad Kanałem Królewskim km 0+000 – 0+400”
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie uzyskania przez Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, Al. Papieża Jana Pawła II nr 42, 70-415 Szczecin, pozwolenia wodnoprawnego na odbudowę prawego wału przeciwpowodziowego nad kanałem Królewskim km 0+000 – 0+400 wraz z przepustem wałowym na działkach nr 2, 7, 9, 10/5, 10/6 i 10/7 obręb Budzień.
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 oraz zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
            Zainteresowani przedmiotem postępowania i strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia do 14 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 pokój nr 326 ( III piętro) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500 .
             Informuję, że zgodnie z art. 41 Kpa, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej  o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania obowiązku, o którym mowa wyżej, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem wywołuje skutek prawny, tj. uznaje się je za doręczone.
            Ponadto informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 Kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organów.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-10-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-10-03 08:39:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-10-03 08:43:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-27 11:10:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3786 raz(y)