Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego

Informacja ogłoszona dnia 2014-11-25 08:22:13 przez Stanisław Smykaj, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2014-11-24
 
DW.II.7322.85.2014
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
              Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Zdzisława Kuciaka – Pełnomocnika Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Boh. Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, z dnia 20.11.2014 r., znak: GDDKiA-O/ZG-I1-jw-4410S-NS/53/2014, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na  „Przekroczenie rzeki Rudnianki w km 3+624 odcinkiem nowoprojektowanej  kanalizacji deszczowej tłocznej 63 mm w ramach budowy drugiej jezdni drogi ekspresowej S-3 na odcinku Sulechów – Nowa Sól – III odcinek realizacyjny (km 299+350 – 316+640)”
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, pozwolenia wodnoprawnego.
           Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
           Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
            Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-11-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-11-25 08:13:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-11-25 08:22:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-27 11:13:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3661 raz(y)