Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego

Informacja ogłoszona dnia 2014-12-04 14:06:57 przez Stanisław Smykaj, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2014-12-04
 
DW.II.7322.87.2014
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
            Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Panią Marzenę Majchrzak, działającą z pełnomocnictwa Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S.A. zs. w Płocku, z dnia 17.11.2014 r., o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na wznoszenie obiektów budowlanych oraz wykonywanie innych robót na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią rzeki Noteci, w związku z planowaną budową automatycznej myjni dla samochodów osobowych na terenie istniejącej stacji paliw PKN ORLEN Nr 588 w Drezdenku  przy ul. Niepodległości 24 (dz. nr 284 obręb 1 Drezdenko, powiat strzelecko-drezdenecki, woj. lubuskie)
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A., ul. Chemików 7, 09-411 Płock, pozwolenia wodnoprawnego.
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
           Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
           Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-12-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-12-04 14:03:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-12-04 14:06:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-27 11:15:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3503 raz(y)