Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu wydania pozwolenia wodnoprawnego

Informacja ogłoszona dnia 2015-04-09 07:47:01 przez Stanisław Smykaj, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2015-04-08
 
DW.II.7322.22.2015
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
             Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012, poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Krzysztofa Ozgę - działającego z upoważnienia Burmistrza Miasta Kostrzyn nad Odrą, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego – muru zabezpieczającego przed powodzią nadbrzeże rzeki Warta w obrębie działek nr 345/3 i 346 obręb 4 Śródmieście, Kostrzyn nad Odrą, w skład którego wchodzą:
  1. mur o konstrukcji betonowej i wysokości do rzędnej 14,00 m n.p.m. i długości do 220 mb,
  2. grodzice przenośne, instalowane czasowo do rzędnej 14,90 m n.p.m.,
  3. ścianka szczelna, stalowa o długości do 230 mb i rzędnych posadowienia do 5,0 - 6,5 m n.p.m.
    zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu wydania dla Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą pozwolenia wodnoprawnego.
          Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
          Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
          Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-04-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-04-09 07:45:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-04-09 07:47:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-27 11:55:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2573 raz(y)