Zawiadomienia
Szczegóły informacji
Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego
Informacja ogłoszona dnia 2015-07-15 14:12:38 przez Lucjan Wygnaniec, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 2015-07-15
DW.II.7322.44.2015
Z A W I A D O M I E N I E
Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r., poz. 469) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Sławomira Sucheckiego, działającego z pełnomocnictwa Zarządu Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. zs. w Kostrzynie nad Odrą, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych oraz na wznoszenie obiektów budowlanych na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią dla inwestycji pn. „Budowa kanalizacji deszczowej oraz rowu otwartego odprowadzających wody opadowe z terenu kompleksu nr 2 podstrefy Kostrzyn Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. do istniejącego rowu otwartego”
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Kostrzyńsko-Słubicką Specjalną Strefę Ekonomiczną S.A., ul. Orła Białego 22, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, pozwolenia wodnoprawnego.
Działki objęte inwestycją: nr 158 i 386 obr. 1 Osiedle Drzewne, nr 1/2 obr. 0007 Zatorze Fabryczne, nr 274 obr. 0008 Osiedle Szumiłowo; jednostka ewidencyjna Kostrzyn nad Odrą, pow. gorzowski, woj. lubuskie.
Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 312 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Lucjan Wygnaniec |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-07-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Lucjan Wygnaniec |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-07-15 14:04:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-07-15 14:12:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-09-10 15:35:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2696 raz(y) |