ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego

Informacja ogłoszona dnia 2015-08-24 15:41:05 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2015-08-24
DW.II.7322.55.2015
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
          Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r., poz. 469) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Tadeusza Pietruckiego – Przewodniczącego Zarządu Celowego Związku Gmin CZG-12, z dnia 03.08.2015 r., znak: CZG-12/467/2015, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie do urządzeń kanalizacyjnych gminnej oczyszczalni ścieków w Wędrzynie, będącej w zarządzie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Miasta i Gminy Sulęcin, ścieków przemysłowych pochodzących z terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Długoszynie (po dokonanej rozbudowie zakładu) i jednoczesne wygaszenie obowiązującej decyzji pozwolenia wodnoprawnego z dnia 09.07.2013 r., znak: DW.II.7322.30.2013
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Celowy Związek Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin, pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie do urządzeń kanalizacyjnych ścieków przemysłowych zawierających substancje szczególnie szkodliwe dla środowiska wodnego z jednoczesnym wygaszeniem obowiązującej decyzji pozwolenia wodnoprawnego.
         Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
        Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
        Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-08-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-08-24 15:39:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-08-24 15:41:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-08-24 15:41:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3954 raz(y)