ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego

Informacja ogłoszona dnia 2015-10-20 13:05:59 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2015-10-19
DW.II.7322.66.2015
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
            Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015, poz. 469) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku (znak: A2/5.0/1/2015, z dnia 29.09.2015 r.) przez Pana Piotra Kuczyńskiego, działającego z pełnomocnictwa spółki Autostrada Wielkopolska II S.A., ul. Dziadoszańska 10, 61-248 Poznań, w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód oraz wykonanie urządzeń wodnych remontowanej drogi krajowej nr 2, drogi krajowej nr 29 i łącznic węzła "Świecko" - w liniach rozgraniczających autostrady A2 od km 1+995 do km 3+375
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Autostradę Wielkopolską II S.A., ul. Dziadoszańska 10, 61-248 Poznań, pozwolenia wodnoprawnego.
Wniosek o wydanie pozwolenia wodnoprawnego dotyczy:
 a) wprowadzania do ziemi ścieków – wód opadowych i roztopowych, pochodzących z powierzchni 
     nawierzchni dróg – ujętych w otwarte lub zamknięte systemy kanalizacyjne,
 b) wykonania urządzeń wodnych:
  • rowów drogowych trapezowych z przegrodami filtracyjnym,
  • rowów infiltracyjnych,
  • zbiorników sedymentacyjno-infiltracyjnych,
  • wylotów rurociągów.
         Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
         Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
         Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-10-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-10-20 12:35:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-10-20 13:05:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-10-20 13:14:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3080 raz(y)