ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego

Informacja ogłoszona dnia 2015-10-30 08:11:46 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra 2015-10-29
DW.II.7322.72.2015                                                                 
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
            Stosownie do art. 127 ust.6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz.469 ze zm.) oraz art. 61 § 1 i 4  K.p.a.
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze  złożeniem przez Pana Michała Wójciaka pełnomocnika PGE Energia Odnawialna S.A. w Warszawie ul. Ogrodowa 59A wniosku o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie kierownicy pływających zanieczyszczeń z kładką roboczą na kanale wlotowym do elektrowni Grajówka, w km 66+500 rzeki Bóbr na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 627 obręb 0012 Miodnica.
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie uzyskania przez PGE Energia Odnawialna S.A. w Warszawie ul. Ogrodowa 59A pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie kierownicy pływających zanieczyszczeń z kładką roboczą na kanale wlotowym do elektrowni Grajówka, w km 66+500 rzeki Bóbr
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 oraz zamieszcza na stronie BIP tut. Organu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Żagań ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań.
.           Informuję, że zgodnie z art. 41 Kpa, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej  o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania obowiązku, o którym mowa wyżej, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem wywołuje skutek prawny, tj. uznaje się je za doręczone.
           Ponadto informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 Kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organów.
          Zainteresowani przedmiotem postępowania i strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia do dnia 14 listopada 2015 roku w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 pokój nr 326 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500 .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-10-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-10-30 08:09:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-10-30 08:11:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-10-30 08:11:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3084 raz(y)