ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego

Informacja ogłoszona dnia 2015-11-03 15:22:29 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2015-11-03
 
DW.II.7322.69.2015
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
           Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015, poz. 469) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku z dnia 06.07.2015 r., znak: WZDW.WD.6610.9/15, przez Pana Pawła Katarzyńskiego, działającego z pełnomocnictwa Zarządu Województwa Wielkopolskiego, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych – dwóch wylotów kanalizacyjnych oraz na szczególne korzystanie z wód, tj. na odprowadzanie ścieków – wód opadowych i roztopowych pochodzących z odwodnienia przebudowywanej drogi wojewódzkiej nr 305 w m. Mochy, do Południowego Kanału Obry poprzez projektowany system kanalizacji deszczowej, który to wniosek został przekazany Marszałkowi Województwa Lubuskiego przez Prezesa Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie postanowieniem z dnia 02.10.2015 r., znak: BAP-po.026.514.2015.ar
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Wilczak 51, 61-623 Poznań, pozwolenia wodnoprawnego.
           Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
          Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
          Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-11-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-11-03 15:19:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-11-03 15:22:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-11-03 15:22:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2933 raz(y)