ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnprawnego

Informacja ogłoszona dnia 2015-12-04 14:47:22 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2015-12-04
 
DW.II.7322.82.2015
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
           Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015,  poz. 469 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Piotra Malinowskiego (z dnia 02.12.2015 r.) o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie wód opadowych do ziemi oraz na wykonanie urządzenia wodnego w postaci skrzynek rozsączających, w związku planowaną inwestycją – budową stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji, zakładu przetwarzania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, warsztatu samochodowego i punktu zbierania odpadów w Zielonej Górze przy  ul. Zawada – Zielonogórska (działka nr ewid. 761/4 obr. m. Zielona Góra)
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Inwestora - „ROTHAR” Piotr Malinowski, ul. Zawada – Osiedlowa 8, 66-004 Zielona Góra, pozwolenia wodnoprawnego.
           Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
           Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
          Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-12-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-12-04 14:45:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-12-04 14:47:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-04 14:47:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2560 raz(y)