ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na budowę przepławki dla ryb w przekroju stopnia wodnego SW Żagań II w km 78+000 rzeki Bóbr

Informacja ogłoszona dnia 2016-01-04 11:58:21 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                           Zielona Góra, 2016-01-04
DW.II.7322.75.2015      
Z A W I A D O M I E N I E
            Stosownie do art. 127 ust.6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz.469 ze zm.) oraz art. 61 § 1 i 4  K.p.a.
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem przez Pana Piotra Wojciechowskiego - pełnomocnika PGE Energia Odnawialna S.A. w Warszawie, ul. Ogrodowa 59A, wniosku o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na budowę przepławki dla ryb w przekroju stopnia wodnego SW Żagań II w km 78+000 rzeki Bóbr na działce nr 811 i 3101/3 obręb Żagań,
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie uzyskania przez PGE Energia Odnawialna S.A. w Warszawie, ul. Ogrodowa 59A, pozwolenia wodnoprawnego na budowę przepławki dla ryb w przekroju stopnia wodnego SW Żagań II w km 78+000 rzeki Bóbr na działce nr 811 i 3101/3 obręb Żagań. Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. Organu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Żagań Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań. .
             Informuję, że zgodnie z art. 41 Kpa, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej  o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania obowiązku, o którym mowa wyżej, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem wywołuje skutek prawny, tj. uznaje się je za doręczone.
             Ponadto informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 Kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organów.
             Zainteresowani przedmiotem postępowania i strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia do dnia  19 stycznia 2016 roku w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pokój nr 326 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-01-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-01-04 11:56:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-01-04 11:58:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-02-18 09:12:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2151 raz(y)