ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych dla Kopalni Ropy Naftowej i Gazu Ziemnego Lubiatów

Informacja ogłoszona dnia 2016-01-26 09:14:34 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2016-01-25
 
DW.II.7322.11.2016
Z A W I A D O M I E N I E
 
            Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r., poz. 469 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pełnomocnika Pana Grzegorza Kawkę – Dyrektora Eksploatacji, PGNiG S.A. Oddział w Zielonej Górze, z dnia 14.01.2016 r., znak: DWS/ZG/2822-PZWKRNiGZ Lubiatów.2(18).16.MW, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych dla Kopalni Ropy Naftowej i Gazu Ziemnego Lubiatów, zlokalizowanej w miejscowości Grotów, gm. Drezdenko, pow. strzelecko-drezdenecki, woj. lubuskie, i wygaszenie decyzji obowiązującej z dnia 11.05.2012 r., znak: DW.II.7322.35.2012, z chwilą udzielenia nowego pozwolenia
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze, ul. Boh. Westerplatte 15, 65-034 Zielona Góra, pozwolenia wodnoprawnego.
         Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
         Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
          Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-01-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-01-26 08:50:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-01-26 09:14:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-02-18 09:01:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1892 raz(y)