ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na czasowe odprowadzanie wód opadowych i roztopowych, pochodzących z odwodnienia niszy składowej wybudowanej, nieeksploatowanej kwatery składowej „D” składowiska odpadów w Zielonej Górze

Informacja ogłoszona dnia 2016-02-16 14:22:03 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
Zielona Góra, 2016-02-16
DW.II.7322.16.2016
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
            Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r., poz. 469 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r.,  poz. 23)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Wojciecha Jankę – Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze, z dnia 01.02.2016 r., znak: KZ-545.19.2016.mw, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na czasowe odprowadzanie wód opadowych i roztopowych, pochodzących z odwodnienia niszy składowej wybudowanej, nieeksploatowanej kwatery składowej „D” składowiska odpadów w Zielonej Górze (Dział Zagospodarowania Odpadów, ul. Wrocławska 73), do rowu melioracji szczegółowej na działce nr 201 w obrębie miasta Zielona Góra
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze, ul.  Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, pozwolenia wodnoprawnego.
          Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
         Zainteresowani przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
         Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-02-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-02-16 14:19:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-02-16 14:22:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-02-18 08:52:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1539 raz(y)