Zawiadomienia
Szczegóły informacji
Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie podczyszczonych wód opadowych i roztopowych z terenów utwardzonych Stacji Demontażu Pojazdów we Wschowie
Informacja ogłoszona dnia 2017-11-17 12:26:53 przez Stanisław Smykaj
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 2017-11-15
DŚ.II.7322.74.2017
Z A W I A D O M I E N I E
Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r., poz. 1121) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Sławomira Kowalskiego z dnia 27.07.2017 r., o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie podczyszczonych wód opadowych i roztopowych z terenów utwardzonych (dróg wewnętrznych) Stacji Demontażu Pojazdów zlokalizowanej we Wschowie (działka nr 1956/2), do rowu przydrożnego zlokalizowanego w pasie drogi gminnej przy ul. Kolejowej we Wschowie, oznaczonego numerem geodezyjnym 182
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie wydania dla „Firma KOWALSKI” Sławomir Kowalski, Nietążkowo, ul. Arciszewskich 22, 64-030 Śmigiel, pozwolenia wodnoprawnego.
Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 329 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Artur Malec-Dyrektor Departamentu Środowiska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-11-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Choptowy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-11-17 12:23:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-11-17 12:26:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-11-17 12:37:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 550 raz(y) |