Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Informacja ogłoszona dnia 2012-11-15 10:12:09 przez Stanisław Smykaj, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
Zielona Góra, 2012-11-14
 
DW.II.7322.93.2012
 ZAWIADOMIENIE
 
 
               Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
 zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez wspólników spółki cywilnej STOP–METAL S.C. Waldemar Jędras, Wiesław Rybski, Grzegorz Misiun, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód i wykonanie urządzenia wodnego zostało wszczęte postępowanie administracyjne w celu uzyskania przez STOP–METAL S.C. Waldemar Jędras, Wiesław Rybski, Grzegorz Misiun pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie wód opadowych do ziemi oraz na budowę urządzenia wodnego- studni chłonnej wprowadzającej wody opadowe pochodzące z terenu projektowanej STACJI DEMONTAŻU POJAZDÓW WYCOFANYCH Z EKSPLOATACJI, ZAKŁADU PRZETWÓRSTWA SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO I ELEKTRONICZNEGO, ODZYSKU ODPADÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH I KATALIZATORÓW ORAZ ZBIERANIA ODPADÓW WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, zlokalizowanej w miejscowości Jennin, ul. Gorzowska działka Nr 88/4, obręb nr 5 Jennin, gm. Bogdaniec, do ziemi.
                 Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu. Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 325 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych, w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
                  Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 - Kodeks postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-15 09:48:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-15 10:12:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 12:13:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3737 raz(y)