Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Informacja ogłoszona dnia 2012-12-18 14:55:09 przez Stanisław Smykaj, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2012-12-18
 
DW.II.7322.108.2012
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
 
              Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012, poz. 145) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Andrzeja Cegielnika - występującego z pełnomocnictwa Zarządu Powiatu Krośnieńskiego, z dnia 10.12.2012 r., znak: 1207ZYT/07.03, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na budowę mostu drogowego na rzece Nysa Łużycka, niezbędnego dla realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1154F na odcinku od km 0+267,333 (granica państwa) do km 0+475,000” w ramach projektu „Transgraniczne połączenie mostowe pomiędzy powiatem Odra-Sprewa (Republika Federalna Niemiec) i powiatem krośnieńskim (Rzeczpospolita Polska)”
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego, ul. Piastów 10b, 66-600 Krosno Odrzańskie, pozwolenia wodnoprawnego.
              Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze        ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
             Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego    w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
            Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-12-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-12-18 14:50:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-12-18 14:55:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 12:49:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4171 raz(y)