Zawiadomienia
Szczegóły informacji
Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego
Informacja ogłoszona dnia 2013-02-11 13:34:15 przez Stanisław Smykaj, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 2013-02-11
DW.II.7322.8.2013
Z A W I A D O M I E N I E
Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012, poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku (z dnia 25.01.2013 r.) przez Pana Macieja Zauścińskiego – występującego z pełnomocnictwa Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na:
- „budowę urządzeń wodnych – zbiorników rozsączających na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 114, 115 i 120 obręb 0008 Jagłowice gmina Tuplice,
- szczególne korzystanie z wód polegające na odprowadzaniu do środowiska oczyszczonych ścieków opadowych i roztopowych oraz oczyszczonych ścieków sanitarnych pochodzących z terenu Miejsca Obsługi Podróżnych MOP II Jagłowice”,
dla przedsięwzięcia „Budowa MOP Jagłowice. Droga krajowa nr 18 – II faza budowy autostrady A18”, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa autostrady A18 odcinek węzeł Olszyna – węzeł Golnice od km 0+633,00 do km 71+533,00”
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, pozwolenia wodnoprawnego.
Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-02-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-02-11 13:32:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-02-11 13:34:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 14:17:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4966 raz(y) |