Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Informacja ogłoszona dnia 2013-02-13 13:01:51 przez Stanisław Smykaj, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2013-02-13
DW.II.7322.10.2013
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
            Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem przez Panią Halinę Szamotulską, Pełnomocnika Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie, wniosku z dnia 08.02.2013 r., znak: GDDKiA-O/ZG-P2.2-jw- 4410S-NS/1.2/2013, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na „Wykonanie urządzeń wodnych dla I odcinka realizacyjnego (km 272+650 – 286+043) budowy drugiej jezdni drogi ekspresowej S-3 na odcinku Sulechów – Nowa Sól”
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, pozwolenia wodnoprawnego.
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
           Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
           Ponadto informuję, że zgodnie z art. 35 §5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-02-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-02-13 13:00:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-02-13 13:01:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:18:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5112 raz(y)