Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego

Informacja ogłoszona dnia 2013-03-26 14:58:15 przez Stanisław Smykaj, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra 2013-03-26                                                     
                                  
                                  
 
DW.II.7322.113.2013                                                                          
                                  
                                  
Z A W I A D O M I E N I E
 
            Stosownie do art. 127 ust.6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 49 i  61 § 1 i 4  K.p.a.
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem przez Pana Michała Wójciaka pełnomocnika MEW Dobroszów Sp. z o.o. ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól, wniosku z dnia 21 grudnia 2012 r., o „wydanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych obejmujących „Budowę małej elektrowni wodnej o mocy 1,2 MW na rzece Bóbr w km 50+140” planowanej do zrealizowania na działce 14/2 obręb Dobroszów Wielki, 1843/2, 69/2, 82 obręb Nowogród Bobrzański i 55 obręb Dobroszów Mały oraz szczególne korzystnie z wód rzeki Bóbr obejmujące piętrzenie wody jazem w km 50+140 do rzędnej NPP=77,30 m npm i pobór wody dla elektrowni w ilości 50,0 m3/s”
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w sprawie uzyskania przez MEW Dobroszów Sp. z o.o. ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie robót i urządzeń wodnych oraz szczególne korzystanie z wód.  Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 oraz zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
            Informuję, że zgodnie z art. 41 Kpa, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele  i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej  o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania obowiązku, o którym mowa wyżej, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem wywołuje skutek prawny, tj. uznaje się je za doręczone.
            Ponadto informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 Kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organów.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-03-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-03-26 14:54:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-03-26 14:58:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:22:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4715 raz(y)