Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego

Informacja ogłoszona dnia 2013-05-20 08:15:38 przez Stanisław Smykaj, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2013-05-16
 
DW.II.7322.33.2013

Z A W I A D O M I E N I E
 
            Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012, poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy    z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku z dnia 10.05.2013 r., znak: GDDKiA-O/ZG-P2.2-jk-4400M2/2.1/2013, przez Panią Halinę Szamotulską – pełnomocnika Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na „Budowę urządzeń wodnych tj. zbiornika odparowująco-chłonnego i wylotu dla wód opadowych odprowadzanych powierzchniowo w rejonie przejścia podziemnego w odcinku budowy drugiej jezdni obwodnicy Międzyrzecza w ciągu drogi ekspresowej S3 km 0+740 (strona prawa)”
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, pozwolenia wodnoprawnego.
Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
             Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
             Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-05-20 08:06:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-05-20 08:15:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:24:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4875 raz(y)