Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Informacja ogłoszona dnia 2013-07-30 14:58:23 przez Lucjan Wygnaniec, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2013-07-30
DW.II.7322.48.2013
 
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
      Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012, poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku z dnia 17.07.2013 r., przez Pana Sławomira Sucheckiego – występującego z pełnomocnictwa Zarządu Miejskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o., zs. w Kostrzynie nad Odrą, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na wznoszenie obiektów budowlanych oraz wykonywanie innych robót na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią - budowy kotłowni gazowej, instalacji c.o., instalacji gazowej w istniejącym budynku administracyjnym oraz naziemnego zbiornika płynnego paliwa gazowego dla budynku administracyjnego Oczyszczalni Ścieków w Kostrzynie nad Odrą (dz. nr 63/46, obręb 7)
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania przez Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o. w Kostrzynie nad Odrą, ul. Kopernika 4a, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, pozwolenia wodnoprawnego.
     Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
     Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Lucjan Wygnaniec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-07-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Lucjan Wygnaniec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-07-30 14:01:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-07-30 14:58:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-12-04 11:23:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4470 raz(y)