Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Informacja ogłoszona dnia 2013-10-08 13:20:26 przez Stanisław Smykaj, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra 2013-10-07
DW.II.7322.57.2013                                                                                                                              
Z A W I A D O M I E N I E
 
            Stosownie do art. 127 ust.6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 49 i  61 § 1 i 4  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem przez Pana Marcina Wojtaszka pełnomocnika PGE Energia Odnawialna S.A. w Warszawie, ul. Ogrodowa 59A, wniosku o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie przepławki dla migracji ryb w przekroju stopnia wodnego Gorzupia, w km 57+800 rzeki Bóbr na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 99/4 obręb 0006 Gorzupia i 32/1 obręb 0007 Gorzupia Dolna
                                                                            zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w sprawie uzyskania przez PGE Energia Odnawialna S.A. w Warszawie, ul. Ogrodowa 59A, pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią robót związanych z budową przepławki dla ryb w przekroju stopnia wodnego Gorzupia, w km 57+800 rzeki Bóbr.
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 oraz zamieszcza na stronie BIP tut. Organu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań, Sołectwa Wsi Gorzupia.
             Informuję, że zgodnie z art. 41 Kpa, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania obowiązku, o którym mowa wyżej, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem wywołuje skutek prawny, tj. uznaje się je za doręczone.
            Ponadto informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 Kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organów.
Zainteresowani przedmiotem postępowania i strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia do dnia 24 października 2013 roku w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pokój nr 326, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500 .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-10-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-10-08 13:10:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-10-08 13:20:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:45:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5062 raz(y)