Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Rekompensata w części stanowiącej zwrot utraconych przychodów z tytułu stosowania ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym do wysokości poniesionej z tego tytułu straty przez Operatora publicznego transportu zbiorowego.
Wydział: Departament Infrastruktury Transportowej
Ogłoszono dnia: 2022-11-15 07:58:05
Termin załatwienia
30 dni od daty złożenia wniosku.
Osoba kontaktowa
Elżbieta Abramowicz
Miejsce załatwienia
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
ul. Podgórna 7
65-057 Zielona Góra
strona internetowa urzędu: www.lubuskie.pl
e-mail: kancelaria.ogolna@lubuskie.pl
tel.: 48+ 68 45 65 200 fax.: 48+ 68 45 65 296
Telefon kontaktowy
68 45 65 245
Adres e-mail
e.abramowicz@lubuskie.pl
Sposób załatwienia
Na wyrównanie straty z tytułu utraconych przychodów w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym, Operatorowi przysługuje rekompensata w części, o której mowa w art. 50 ust. 1 pkt 2 lit. a, w postaci dotacji.
Organizator występuje do właściwego marszałka województwa z wnioskiem o przekazane rekompensaty w części stanowiącej zwrot utraconych przychodów z tytułu stosowania ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym poniesionej z tego tytułu straty przez Operatora publicznego transportu zbiorowego.
Marszałek województwa przekazuje Organizatorowi rekompensatę na podstawie zawartej z nim umowy.
Do wniosku o zawarcie umowy (plik poniżej) Organizator załącza:
1. Uwierzytelnione kopie umów zawartych z Operatorami
2. Uwierzytelnione kopie zaświadczeń na wykonywanie publicznego transportu zbiorowego wraz z rozkładami jazdy
3. Uwierzytelnione kopie umów/porozumień pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego dotyczących utworzenia publicznego transportu zbiorowego osób (tylko w przypadku zawarcia takich umów/porozumień)
Organizator we wniosku wskazuje osoby upoważnione do zawarcia umowy oraz nr rachunku bankowego do przekazywania rekompensaty.
Wniosek wraz z załącznikami należy składać epuapem, osobiście lub pocztą na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Departament Infrastruktury i Komunikacji
ul. Podgórna 7
65-057 Zielona Góra
Informacji udzielają:
Elżbieta Abramowicz - Kierownik Wydziału Ekonomicznego - tel. 68 45 65 245, e.abramowicz@lubuskie.pl
Sylwia Burak - główny specjalista - tel. 65 45 65 523, s.burak@lubuskie.pl
Anna Szumińska - główny specjalista - tel. 68 45 65 523, a.szuminska@lubuskie.pl
Miejsce odbioru
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
ul. Podgórna 7
65-057 Zielona Góra
strona internetowa urzędu: www.lubuskie.pl
e-mail: kancelaria.ogolna@lubuskie.pl
tel.: 48+ 68 45 65 200 fax.: 48+ 68 45 65 296
Wymagane Dokumenty
Wniosek o zawarcie umowy.
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym.
2. Ustawa z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego.Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-11-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia Burak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-11-15 07:53:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mirosław Gancarz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-11-15 07:58:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Mirosław Gancarz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-12 09:41:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 493 raz(y) |