ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestry, ewidencje i archiwa

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-07 17:21:45 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

W Urzędzie prowadzone są następujące centralne rejestry kancelaryjne:

1)       rejestr skarg i wniosków;

2)       rejestr uchwał organów samorządu województwa:

a) rejestr uchwał Zarządu,

b) rejestr uchwał  Sejmiku,

3)       rejestr aktów wewnętrznych: zarządzeń Marszałka;

4)       rejestr upoważnień udzielonych przez Zarząd;

5)       rejestr pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez Marszałka;

6)       rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej;

7)       rejestr zamówień publicznych i rejestr umów zawartych w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

8)       rejestr zamówień i umów na zakup  dostaw, usług i robót budowlanych zawartych bez przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

9)       rejestr interpelacji i wniosków radnych.

 

2.       Centralne rejestry, o których mowa w ust. 1 prowadzone są – stosownie do podziału zadań - w:

1)       Departamencie Organizacyjno-Prawnym;

2)       Departamencie Administracyjno-Gospodarczym;

3)       Biurze Sejmiku.

 

3.       Prowadzenie innych centralnych rejestrów kancelaryjnych, niż wymienione w ust. 1,  dozwolone jest za zgodą  Sekretarza.

 
« powrót do poprzedniej strony