Zawiadomienia
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2015-10-09 11:21:28 przez Stanisław Smykaj
Akapit nr - brak tytułu
Zielona Góra, 2015-10-09
DW.II.7322.63.2015
Z A W I A D O M I E N I E
Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015, poz. 469) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pełnomocnika Pana Artura Waktor (z dnia 25.09.2015 r., znak: S3/GO/WZ/2015/1863), o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie robót w wodach, obejmujących budowę tymczasowej podpory nasuwczej w korycie rzeki Warty w km 50+213 i jej późniejszej rozbiórki po zakończonym cyklu technologicznym
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez DAGRADOS S.A. z siedzibą przy Avda. del Camino de Santiago 50, 28050 Madryt, Hiszpania, pozwolenia wodnoprawnego.
Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.