ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzenie oczyszczonych wód deszczowych do kanału Stara Warta, wykonanie doku wylotowego oraz wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej na obszarze bezpośredniego zagrożenia powodzią w Kostrzynie nad Odrą

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-11-09 15:14:03 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2017-11-08
DŚ.II.7322.108.2017
Z A W I A D O M I E N I E
 
            Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r., poz. 1121) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Wojciecha Pestkę działającego z pełnomocnictwa Burmistrza Miasta Kostrzyn nad Odrą, z dnia 30.10.2017 r., o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na:
  • szczególne korzystanie z wód - wprowadzenie oczyszczonych wód deszczowych do kanału Stara Warta,
  • wykonanie urządzeń wodnych - doku wylotowego,
  • wznoszenie obiektów budowlanych oraz na wykonanie innych robót na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią - wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej o długości 71,5 m wraz z dokiem wylotowym na obszarze bezpośredniego zagrożenia powodzią,
    dla inwestycji pn. "Przebudowa dróg: ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego, ul. Osiedle Warniki i ul. Witnicka w Kostrzynie nad Odrą wraz z infrastrukturą".
    zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie wydania dla Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, pozwolenia wodnoprawnego.
         Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
          Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 329 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
          Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
« powrót do poprzedniej strony