Obwieszczenia
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu zmiany pozwolenia zintegrowanego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 06 lipca 2015 r.
DW.II.7222.63.2015
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 23 czerwca 2015 r. przedłożony przez AGMAREX Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Potok 8, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do składowania odpadów, z wyłączeniem odpadów obojętnych, o zdolności przyjmowania ponad 10 ton odpadów na dobę lub o całkowitej pojemności ponad 25.000 ton, zlokalizowanej w m. Nowy Świat gm. Sulechów.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 (pokój nr 328a) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu zmiany pozwolenia zintegrowanego Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu zmiany pozwolenia zintegrowanego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Lucjan Wygnaniec |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-07-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Lucjan Wygnaniec |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-07-06 15:59:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-07-06 16:05:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-29 09:01:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2182 raz(y) |
Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 2015-06-17
DW.II.7322.36.2015
O B W I E S Z C Z E N I E
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 49 i 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.) w związku z art. 127 ust. 6 i ust. 7a ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r., poz. 469), Marszałek Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze podaje do publicznej wiadomości i zawiadamia strony, iż na wniosek z dnia 27.05.2015 r., znak: 172008/15/000076, przedłożony przez Pana Daniela Hawryłkiewicza, działającego z pełnomocnictwa Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. z siedzibą w Warszawie, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na odbudowę urządzeń wodnych wzdłuż trasy gazociągu wysokiego ciśnienia DN300 na terenie gminy Żary (dz. nr: 222, 223, 297, 18, 20/4 obręb Olszyniec, dz. nr: 7/4, 9/47, 168/2, 239, 165 obręb Złotnik, dz. nr: 484, 550, 552, 551, 483/3, 478, 476/2, 553/4, 479, 480, 474/2, 509, 510/1, 511/5, 512, 513/1, 513/2, 513/3, 515/1, 477/1, 541/2, 647, 656/1 obręb Lubomyśl) w ramach inwestycji pn. „Budowa gazociągu wysokiego ciśnienia DN300 MOP 5,5 MPa Legnica–Polkowice–Żary wraz z infrastrukturą niezbędną do jego obsługi na terenie województwa dolnośląskiego i lubuskiego na odcinku Polkowice–Żary”
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie uzyskania przez Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A., ul. Mszczonowska 4, 02-337 Warszawa, pozwolenia wodnoprawnego.
Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 312 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-06-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-06-17 14:44:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-06-17 14:49:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:53:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2259 raz(y) |
Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu wydania pozwolenia zintegrowanego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 18 maja 2015r.
DW.II.7222.48.2015
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 07 maja 2015r. przedłożony przez Tönsmeier Zachód Sp. z o.o. z siedzibą w Kiełczu przy ul. Szosa Bytomska 1- zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji odzysku lub kombinacji odzysku i unieszkodliwiania o zdolności przetwarzania ponad 75 ton na dobę z wykorzystaniem następujących działań:
- obróbki biologicznej,
- obróbki wstępnej odpadów przeznaczonych do termicznego przekształcania,
zlokalizowanej w m. Kiełcz.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 (pokój nr 328a) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu wydania pozwolenia zintegrowanego Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu wydania pozwolenia zintegrowanego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-05-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-05-18 14:56:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-05-18 14:57:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:52:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2606 raz(y) |
Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 18 maja 2015r.
DW.II.7222.38.2015
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r.o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 21 kwietnia 2015r. przedłożony przez SITA ZACHÓD Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Jerzmanowskiej 13, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do składowania odpadów, z wyłączeniem odpadów obojętnych, o zdolności przyjmowania ponad 10 ton odpadów na dobę lub o całkowitej pojemności ponad 25.000 ton, zlokalizowanej w m. Kartowice 37 gm. Szprotawa.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 (pokój nr 328a) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-05-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-05-18 14:50:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-05-18 14:51:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:52:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2525 raz(y) |
Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 06 maja 2015r.
DW.II.7222.46.2015
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, na wniosek z dnia 22 kwietnia 2015r. przedłożony przez Przedsiębiorstwo Produkcji Rolnej „AGRIFARM” Sp. z o.o. z siedzibą w m. Śmiłowo przy ul. Pilskiej 36 zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji służących do chowu macior w ilości większej niż 750 stanowisk oraz chowu i hodowli świń o wadze powyżej 30 kg w ilości powyżej 2 000 stanowisk zlokalizowanych na terenie Fermy Trzody Chlewnej w miejscowości Przytoczna.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 (pokój nr 328a) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101), w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-05-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-05-06 14:44:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-05-06 14:47:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:51:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2639 raz(y) |
Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 22 kwietnia 2015r.
DW.II.7222.35.2015
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, na wniosek z dnia 14 kwietnia 2015r. przedłożony przez Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. przy ul. Teatralnej 49 zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego dla instalacji:
- do odzysku lub unieszkodliwiania, z wyjątkiem składowania, odpadów niebezpiecznych o zdolności przetwarzania ponad 10 ton na dobę oraz
- do składowania odpadów, z wyłączeniem odpadów obojętnych, o zdolności przyjmowania ponad 10 ton odpadów na dobę lub o całkowitej pojemności ponad 25.000 ton,
zlokalizowanych w Gorzowie Wlkp. przy ul. Małyszyńskiej 180.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-04-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-04-22 15:18:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-04-22 15:21:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:50:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2807 raz(y) |
Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 18 marca 2015r.
DW.II.7222.32.2015
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 12 marca 2015r. przedłożony przez KRONOPOL Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Serbskiej 56 - zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatacje instalacji do produkcji płyt drewnopochodnych: płyt o wiórach zorientowanych (OSB), płyt wiórowych lub płyt pilśniowych o zdolności produkcyjnej ponad 600 m3 na dobę, zlokalizowaną w m. Żary przy ul. Serbskiej 56.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-03-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-03-18 11:10:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-03-18 11:14:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:50:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3601 raz(y) |
Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia zintegrowanego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 03 marca 2015r.
DW.II.7222.25.2015
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 19 lutego 2015r. przedłożony przez Pana Artura Domaszewicza Eko- Consulting z siedzibą w Poznaniu przy ul. Sienkiewicza 22, działającego na podstawie pełnomocnictwa udzielonego mu przez ZUO International Sp. z o.o. z siedziba w Kunowicach przy ul. Słubickiej 50 - zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego dla instalacji w gospodarce odpadami do odzysku lub kombinacji odzysku i unieszkodliwiania o zdolności przetwarzania ponad 75 ton na dobę, zlokalizowanej na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów International Sp. z o.o. w Kunowicach.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia zintegrowanego Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia zintegrowanego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-03-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-03-03 14:02:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-03-03 14:05:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:49:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3735 raz(y) |
wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 13 lutego 2015r.
DW.II.7222.13.2015
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r.o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 28 stycznia 2015r. przedłożony przez Celowy Związek Gmin CZG-12 z siedzibą w m. Długoszyn, gm. Sulęcin, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji do składowania odpadów, z wyłączeniem odpadów obojętnych, o zdolności przyjmowania ponad 10 ton odpadów na dobę lub o całkowitej pojemności ponad 25.000 ton oraz instalacji do unieszkodliwiania odpadów o zdolności przetwarzania ponad 50 ton na dobę z wykorzystaniem obróbki biologicznej, zlokalizowanych na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w m. Długoszyn.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego Drukuj informację wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-02-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-02-13 12:41:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-02-13 12:42:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:49:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4060 raz(y) |
Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 20 stycznia 2015r.
DW.II.7222.134.2014
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż w związku ze złożeniem w dniu 10 grudnia 2014r. przez Pana Dominika Bugaja właściciela Gospodarstwa Drobiarskiego w m. Tarnów Bycki wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego- zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji do hodowli drobiu o więcej niż 40 000 stanowisk, zlokalizowanej w m. Nowe Żabno na działkach o numerach ewidencyjnych 353/5, 353/7 i 353/8.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-01-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-01-20 12:41:37 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-01-20 12:44:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:48:08 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4446 raz(y) |
Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 15 stycznia 2015r.
DW.II.7222.56.2014
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż w związku z Aneksem do wniosku przedłożonym w dniu 04 grudnia 2014r. przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze z siedzibą przy ul. Zjednoczenia 110, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji do unieszkodliwiania o zdolności przetwarzania ponad 50 ton na dobę z wykorzystaniem obróbki biologicznej, zlokalizowanej w Zielonej Górze przy ul. Wrocławskiej 73.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-01-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-01-16 12:08:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-01-16 12:11:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:47:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4237 raz(y) |
Wszczęcie postepowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 22 grudnia 2014r.
DW.II.7222.133.2014
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż w związku ze złożeniem w dniu 10 grudnia 2014r. przez Pana Dominika Bugaja właściciela Gospodarstwa Drobiarskiego w m. Tarnów Bycki wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego - zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji do hodowli drobiu o więcej niż 40 000 stanowisk, zlokalizowanej w m. Nowe Żabno na działce o numerze ewidencyjnym 225/2.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML Wszczęcie postepowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego Drukuj informację Wszczęcie postepowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-12-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-12-23 09:45:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-12-23 09:49:43 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:47:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4660 raz(y) |
Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 05 grudnia 2014r.
DW.II.7222.122.2014
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy
z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż w związku ze złożeniem
w dniu 25 listopada 2014r. przez Pana Marka Stelmaszczyka właściciela Gospodarstwa Rolnego M.E.P. Stelmaszczyk w m. Nowe Gorzycko wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego- zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji do chowu lub hodowli dla świń o wadze ponad 30 kg, zlokalizowanej w m. Nowe Gorzycko, gm. Pszczew.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy
z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż w związku ze złożeniem
w dniu 25 listopada 2014r. przez Pana Marka Stelmaszczyka właściciela Gospodarstwa Rolnego M.E.P. Stelmaszczyk w m. Nowe Gorzycko wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego- zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji do chowu lub hodowli dla świń o wadze ponad 30 kg, zlokalizowanej w m. Nowe Gorzycko, gm. Pszczew.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-12-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-12-05 14:59:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-12-05 15:00:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:46:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4973 raz(y) |
Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia wodnoprawnego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 2014-11-03
DW.II.7322.82.2014
O B W I E S Z C Z E N I E
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 49 i 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.) w związku z art. 127 ust. 6 i ust. 7a ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.), Marszałek Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze podaje do publicznej wiadomości i zawiadamia strony, iż na wniosek z dnia 30.10.2014 r., znak: GDDKiA-O/ZG-I1-jw-4410S-NS/49/2014, przedłożony przez Pana Zdzisława Kuciaka -Pełnomocnika Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie zmiany ostatecznej decyzji Marszałka Województwa Lubuskiego z dnia 11.10.2013 r., znak: DW.II.7322.61.2012, na budowę i przebudowę urządzeń wodnych dla III odcinka realizacyjnego (km 299+350 – 316+640) budowy drugiej jezdni drogi ekspresowej S-3 na odcinku Sulechów – Nowa Sól, tj. stosownie do art. 155 kpa.
Wnioskodawca wystąpił o wygaszenie decyzji w części dot. wykonania trzech wylotów, oznaczonych jako: K1 w km 309+378,52, K38 w km 309+361,21 i L1c w km 309+367,79 do Kanału Rudzicy (dz. nr 83/3 obr. Rudno) z uwagi na konieczność dostosowania rozwiązań projektowych do Rozporządzenia Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu nr 4/2008 z dnia 22 sierpnia 2008 r. z późn. zm., w sprawie ustanowienia strefy ochronnej ujęcia wody podziemnej w Nowej Soli.
Zainteresowane przedmiotem postępowania strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
Stosownie do art. 155 kpa ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.) proszę strony postępowania o pisemne i jednoznaczne wyrażenie zgody lub sprzeciwu na zmianę w proponowanym zakresie decyzji ostatecznej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia niniejszego obwieszczenia.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia wodnoprawnego Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia wodnoprawnego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-11-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-11-03 09:38:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-11-03 09:40:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:45:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5589 raz(y) |
Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 30 października 2014r.
DW.II.7222.39.2014
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż w związku ze złożeniem w dniu 23 października 2014r. przez Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Górnośląskiej 2 Aneksu do wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego - zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego dla następujących instalacji:
- dla odpadów innych niż niebezpieczne z wyłączeniem działań realizowanych podczas oczyszczania ścieków komunalnych- do unieszkodliwiania o zdolności przetwarzania ponad 50 ton na dobę z wykorzystaniem obróbki biologicznej,
- dla odpadów innych niż niebezpieczne z wyłączeniem działań realizowanych podczas oczyszczania ścieków komunalnych- do odzysku lub kombinacji odzysku i unieszkodliwiania o zdolności przetwarzania ponad 75 ton na dobę z wykorzystaniem obróbki wstępnej odpadów przeznaczonych do termicznego przekształcania, zlokalizowanych w m. Marszów.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-10-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-10-30 15:27:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-10-31 08:22:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:45:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5647 raz(y) |
Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 2014-10-14
DW.II.7322.78.2014
O B W I E S Z C Z E N I E
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 49 i 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.) w związku z art. 127 ust. 6 i ust. 7a ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.), Marszałek Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze podaje do publicznej wiadomości i zawiadamia strony, iż na wniosek z dnia 02.10.2014 r., znak: RR-GWŚ-O/2/2014 przedłożony przez Panią Beatę Jilek – Prezesa Zarządu, „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110A, 65-120 Zielona Góra, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód – odprowadzanie oczyszczonych ścieków z Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Łężycy do Kanału Łącza
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie uzyskania przez „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110A, 65-120 Zielona Góra, pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód.
Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-10-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-10-14 13:49:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-10-14 13:53:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:44:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5940 raz(y) |
Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 19 sierpnia 2014r.
DW.II.7222.52.2014
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. -Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 22 lipca 2014r. przedłożony przez firmę „HEKO” Halina Karmolińska- Słotkowska z siedzibą w Poznaniu przy ul. Jugosłowiańskiej 41, działającą na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. z siedzibą w Nowej Soli przy ul. Konstruktorów 2 - zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do składowania odpadów, z wyłączeniem odpadów obojętnych, o zdolności przyjmowania ponad 10 ton odpadów na dobę lub o całkowitej pojemności ponad 25.000 ton, zlokalizowanej w m. Kiełcz.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-08-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-08-19 13:23:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-08-19 13:26:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:44:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6302 raz(y) |
Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 04 lipca 2014r.
DW.II.7222.39.2014
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 26 czerwca 2014r. przedłożony przez Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Górnośląskiej 2, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do składowania odpadów, z wyłączeniem odpadów obojętnych, o zdolności przyjmowania ponad 10 ton odpadów na dobę lub o całkowitej pojemności ponad 25.000 ton, zlokalizowanej w m. Marszów.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-07-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-07-04 14:34:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-07-04 14:35:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:43:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6783 raz(y) |
W sprawie istotnej zmiany pozwolenia zintegrowanego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 09 czerwca 2014 r.
DW.II.7222.1.7.2014
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013, poz. 1232 ze zmianami), w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 08 maja 2014 r. przedłożony przez Panią Marzenę Raczyńską-Kolasińską – Pełnomocnika Gospodarstwa Rolnego Borowiec w m. Borowiec, gm. Siedlisko, zarządzanego przez GROLDER Sp. z o.o., w sprawie istotnej zmiany pozwolenia zintegrowanego wydanego przez Wojewodę Lubuskiego z dnia 04 kwietnia 2007 r. znak: ŚR.II.JKoł.6618-2/06 dla instalacji IPPC służącej do chowu lub hodowli świń o więcej niż 2 000 stanowisk dla świń o wadze ponad 30 kg oraz 750 stanowisk dla macior zlokalizowanej na terenie Gospodarstwa Rolnego Borowiec w m. Borowiec, gm. Siedlisko.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML W sprawie istotnej zmiany pozwolenia zintegrowanego Drukuj informację W sprawie istotnej zmiany pozwolenia zintegrowanego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-06-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-06-12 09:38:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-06-12 09:40:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:33:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7018 raz(y) |
Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 9 czerwca 2014r.
DW.II.7222.33.2014
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r.o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 26 maja 2014r. przedłożony przez Celowy związek Gmin CZG-12 z siedzibą w m. Długoszyn 80 zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do składowania odpadów, z wyłączeniem odpadów obojętnych, o zdolności przyjmowania ponad 10 ton odpadów na dobę lub o całkowitej pojemności ponad 25.000 ton, zlokalizowanej w m. Długoszyn, gm. Sulęcin.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-06-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-06-10 08:47:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-06-10 08:51:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-21 11:33:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6983 raz(y) |