ˆ

Obwieszczenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu zmiany pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                Zielona Góra, 06 lipca 2015 r.
DW.II.7222.63.2015
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 23 czerwca 2015 r. przedłożony przez AGMAREX Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Potok 8, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do składowania odpadów, z wyłączeniem odpadów obojętnych, o zdolności przyjmowania ponad 10 ton odpadów na dobę lub o całkowitej pojemności ponad 25.000 ton, zlokalizowanej w m. Nowy Świat gm. Sulechów.
 
           Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 (pokój nr 328a) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Lucjan Wygnaniec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-07-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Lucjan Wygnaniec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-07-06 15:59:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-07-06 16:05:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-29 09:01:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2182 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2015-06-17
DW.II.7322.36.2015
 
 
O B W I E S Z C Z E N I E
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
           Na podstawie art. 49 i 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.) w związku z art. 127 ust. 6 i ust. 7a ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r., poz. 469), Marszałek Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze podaje do publicznej wiadomości i zawiadamia strony, iż na wniosek z dnia 27.05.2015 r., znak: 172008/15/000076, przedłożony przez Pana Daniela Hawryłkiewicza, działającego z pełnomocnictwa Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. z siedzibą w Warszawie, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na odbudowę urządzeń wodnych wzdłuż trasy gazociągu wysokiego ciśnienia DN300 na terenie gminy Żary (dz. nr: 222, 223, 297, 18, 20/4 obręb Olszyniec, dz. nr: 7/4, 9/47, 168/2, 239, 165 obręb Złotnik, dz. nr: 484, 550, 552, 551, 483/3, 478, 476/2, 553/4, 479, 480, 474/2, 509, 510/1, 511/5,  512, 513/1, 513/2, 513/3, 515/1, 477/1, 541/2, 647, 656/1 obręb Lubomyśl) w ramach inwestycji pn. „Budowa gazociągu wysokiego ciśnienia DN300 MOP 5,5 MPa Legnica–Polkowice–Żary wraz z infrastrukturą niezbędną do jego obsługi na terenie województwa dolnośląskiego i lubuskiego na odcinku Polkowice–Żary”
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie uzyskania przez Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A., ul. Mszczonowska 4, 02-337 Warszawa, pozwolenia wodnoprawnego.
            Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 312 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
           Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-06-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-06-17 14:44:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-06-17 14:49:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:53:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2259 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu wydania pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                Zielona Góra, 18 maja 2015r.
DW.II.7222.48.2015
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
          Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji  o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego  (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia  07 maja 2015r. przedłożony przez Tönsmeier Zachód Sp. z o.o. z siedzibą w Kiełczu przy ul. Szosa Bytomska 1- zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji odzysku lub kombinacji odzysku i unieszkodliwiania o zdolności przetwarzania ponad 75 ton na dobę z wykorzystaniem następujących działań:
- obróbki biologicznej,
- obróbki wstępnej odpadów przeznaczonych do termicznego przekształcania,
zlokalizowanej w m. Kiełcz.
 
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 (pokój nr 328a) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-05-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-05-18 14:56:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-05-18 14:57:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:52:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2606 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 18 maja 2015r.
DW.II.7222.38.2015
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r.o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 21 kwietnia 2015r. przedłożony przez SITA ZACHÓD Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Jerzmanowskiej 13, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do składowania odpadów, z wyłączeniem odpadów obojętnych, o zdolności przyjmowania ponad 10 ton odpadów na dobę lub o całkowitej pojemności ponad 25.000 ton, zlokalizowanej w m. Kartowice 37 gm. Szprotawa.
 
           Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 (pokój nr 328a) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-05-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-05-18 14:50:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-05-18 14:51:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:52:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2525 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                Zielona Góra, 06 maja 2015r.
DW.II.7222.46.2015
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, na wniosek z dnia 22 kwietnia 2015r. przedłożony przez Przedsiębiorstwo Produkcji Rolnej „AGRIFARM” Sp. z o.o. z siedzibą w m. Śmiłowo przy ul. Pilskiej 36 zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji służących do chowu macior w ilości większej niż 750 stanowisk oraz chowu i hodowli świń o wadze powyżej 30 kg w ilości powyżej 2 000 stanowisk zlokalizowanych na terenie Fermy Trzody Chlewnej w miejscowości Przytoczna.
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 (pokój nr 328a) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101),  w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-05-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-05-06 14:44:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-05-06 14:47:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:51:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2639 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                Zielona Góra, 22 kwietnia 2015r.
DW.II.7222.35.2015               
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, na wniosek z dnia 14 kwietnia 2015r. przedłożony przez Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. przy ul. Teatralnej 49 zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego dla instalacji:
- do odzysku lub unieszkodliwiania, z wyjątkiem składowania, odpadów niebezpiecznych o zdolności przetwarzania ponad 10 ton na dobę oraz
- do składowania odpadów, z wyłączeniem odpadów obojętnych, o zdolności przyjmowania ponad 10 ton odpadów na dobę lub o całkowitej pojemności ponad 25.000 ton,
zlokalizowanych w Gorzowie Wlkp. przy ul. Małyszyńskiej 180.
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-04-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-04-22 15:18:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-04-22 15:21:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:50:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2807 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                Zielona Góra, 18 marca 2015r.
DW.II.7222.32.2015
 
 
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 12 marca 2015r. przedłożony przez KRONOPOL Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Serbskiej 56 - zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatacje instalacji do produkcji płyt drewnopochodnych: płyt o wiórach zorientowanych (OSB), płyt wiórowych lub płyt pilśniowych o zdolności produkcyjnej ponad 600 m3 na dobę, zlokalizowaną w m. Żary przy ul. Serbskiej 56.
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-03-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-03-18 11:10:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-03-18 11:14:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:50:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3601 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                Zielona Góra, 03 marca 2015r.
DW.II.7222.25.2015
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 19 lutego 2015r. przedłożony przez Pana Artura Domaszewicza Eko- Consulting z siedzibą w Poznaniu przy ul. Sienkiewicza 22, działającego na podstawie pełnomocnictwa udzielonego mu przez ZUO International Sp. z o.o. z siedziba w Kunowicach przy ul. Słubickiej 50 - zostało wszczęte postępowanie administracyjne  w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego dla instalacji w gospodarce odpadami do odzysku lub kombinacji odzysku i unieszkodliwiania o zdolności przetwarzania ponad 75 ton na dobę, zlokalizowanej na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów International Sp. z o.o. w Kunowicach.
 
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-03-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-03-03 14:02:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-03-03 14:05:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:49:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3735 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                Zielona Góra, 13 lutego 2015r.
DW.II.7222.13.2015
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r.o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 28 stycznia 2015r.  przedłożony przez Celowy Związek Gmin CZG-12 z siedzibą w m. Długoszyn, gm. Sulęcin, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji do składowania odpadów, z wyłączeniem odpadów obojętnych,  o zdolności przyjmowania ponad 10 ton odpadów na dobę lub o całkowitej pojemności ponad 25.000 ton oraz instalacji do unieszkodliwiania odpadów o zdolności przetwarzania ponad 50 ton na dobę z wykorzystaniem obróbki biologicznej, zlokalizowanych na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w m. Długoszyn.
 
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-02-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-02-13 12:41:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-02-13 12:42:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:49:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4060 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                Zielona Góra, 20 stycznia 2015r.
DW.II.7222.134.2014        
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż w związku ze złożeniem w dniu 10 grudnia 2014r. przez Pana Dominika Bugaja właściciela Gospodarstwa Drobiarskiego  w m. Tarnów Bycki wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego- zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji do hodowli drobiu o więcej niż 40 000 stanowisk, zlokalizowanej w m. Nowe Żabno na działkach o numerach ewidencyjnych 353/5, 353/7 i 353/8.
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-01-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-01-20 12:41:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-01-20 12:44:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:48:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4446 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                   Zielona Góra, 15 stycznia 2015r.
DW.II.7222.56.2014
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż w związku z Aneksem do wniosku przedłożonym w dniu 04 grudnia 2014r. przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze z siedzibą przy ul. Zjednoczenia 110, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji do unieszkodliwiania o zdolności przetwarzania ponad 50 ton na dobę z wykorzystaniem obróbki biologicznej, zlokalizowanej w Zielonej Górze przy ul. Wrocławskiej 73.
 
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-01-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-01-16 12:08:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-01-16 12:11:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:47:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4237 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postepowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                Zielona Góra, 22 grudnia 2014r.
DW.II.7222.133.2014
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż w związku ze złożeniem w dniu 10 grudnia 2014r. przez Pana Dominika Bugaja właściciela Gospodarstwa Drobiarskiego w m. Tarnów Bycki wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego - zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji do hodowli drobiu o więcej niż 40 000 stanowisk, zlokalizowanej w m. Nowe Żabno na działce o numerze ewidencyjnym 225/2.
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-12-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-12-23 09:45:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-12-23 09:49:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:47:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4660 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                   Zielona Góra, 05 grudnia 2014r.
DW.II.7222.122.2014
 
 
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy 
z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż w związku ze złożeniem
w dniu 25 listopada 2014r. przez Pana Marka Stelmaszczyka właściciela Gospodarstwa Rolnego M.E.P. Stelmaszczyk w m. Nowe Gorzycko wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego- zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji do chowu lub hodowli dla świń o wadze ponad 30 kg, zlokalizowanej w m. Nowe Gorzycko, gm. Pszczew.
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-12-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-12-05 14:59:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-12-05 15:00:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:46:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4973 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2014-11-03
 
DW.II.7322.82.2014
 
 
O B W I E S Z C Z E N I E
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
 
           Na podstawie art. 49 i 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.) w związku z art. 127 ust. 6 i ust. 7a ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.), Marszałek Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze podaje do publicznej wiadomości i zawiadamia strony, iż na wniosek z dnia 30.10.2014 r., znak: GDDKiA-O/ZG-I1-jw-4410S-NS/49/2014, przedłożony przez Pana Zdzisława Kuciaka -Pełnomocnika Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie zmiany ostatecznej decyzji Marszałka Województwa Lubuskiego z dnia 11.10.2013 r., znak: DW.II.7322.61.2012, na budowę i przebudowę urządzeń wodnych dla III odcinka realizacyjnego (km 299+350 – 316+640) budowy drugiej jezdni drogi ekspresowej  S-3 na odcinku Sulechów – Nowa Sól,  tj. stosownie do art. 155 kpa.
Wnioskodawca wystąpił o wygaszenie decyzji w części dot. wykonania trzech wylotów, oznaczonych jako: K1 w km 309+378,52, K38 w km 309+361,21 i L1c w km 309+367,79 do Kanału Rudzicy (dz. nr 83/3 obr. Rudno) z uwagi na konieczność dostosowania rozwiązań projektowych do Rozporządzenia Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu nr 4/2008 z dnia 22 sierpnia 2008 r. z późn. zm., w sprawie ustanowienia strefy ochronnej ujęcia wody podziemnej w Nowej Soli.
            Zainteresowane przedmiotem postępowania strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
          Stosownie do art. 155 kpa ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.) proszę strony postępowania o pisemne i jednoznaczne wyrażenie zgody lub sprzeciwu na zmianę w proponowanym zakresie decyzji ostatecznej,  w terminie 14 dni od dnia doręczenia niniejszego obwieszczenia.
          Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-11-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-11-03 09:38:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-11-03 09:40:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:45:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5589 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 30 października 2014r.
DW.II.7222.39.2014
 
 
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż w związku ze złożeniem w dniu 23 października 2014r. przez Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Górnośląskiej 2 Aneksu do wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego - zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego dla następujących instalacji:
- dla odpadów innych niż niebezpieczne z wyłączeniem działań realizowanych podczas oczyszczania ścieków komunalnych- do unieszkodliwiania o zdolności przetwarzania ponad 50 ton na dobę z wykorzystaniem obróbki biologicznej,
- dla odpadów innych niż niebezpieczne z wyłączeniem działań realizowanych podczas oczyszczania ścieków komunalnych- do odzysku lub kombinacji odzysku i unieszkodliwiania o zdolności przetwarzania ponad 75 ton na dobę z wykorzystaniem obróbki wstępnej odpadów przeznaczonych do termicznego przekształcania, zlokalizowanych w m. Marszów.
             Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-10-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-10-30 15:27:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-10-31 08:22:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:45:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5647 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2014-10-14
 
DW.II.7322.78.2014
 
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
          Na podstawie art. 49 i 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.) w związku z art. 127 ust. 6 i ust. 7a ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.), Marszałek Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze podaje do publicznej wiadomości i zawiadamia strony, iż na wniosek z dnia 02.10.2014 r., znak: RR-GWŚ-O/2/2014 przedłożony przez Panią Beatę Jilek – Prezesa Zarządu, „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110A, 65-120 Zielona Góra, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód – odprowadzanie oczyszczonych ścieków z Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Łężycy do Kanału Łącza
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie uzyskania przez „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110A, 65-120 Zielona Góra, pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód.
          Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
          Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-10-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-10-14 13:49:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-10-14 13:53:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:44:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5940 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                   Zielona Góra, 19 sierpnia 2014r.
DW.II.7222.52.2014
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji  o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. -Kodeks Postępowania Administracyjnego  (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia  22 lipca 2014r. przedłożony przez firmę „HEKO” Halina Karmolińska- Słotkowska z siedzibą w Poznaniu przy ul. Jugosłowiańskiej 41, działającą na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. z siedzibą w Nowej Soli przy ul. Konstruktorów 2 - zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do składowania odpadów, z wyłączeniem odpadów obojętnych, o zdolności przyjmowania ponad 10 ton odpadów na dobę lub o całkowitej pojemności ponad 25.000 ton, zlokalizowanej w m. Kiełcz.
 
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-08-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-08-19 13:23:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-08-19 13:26:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:44:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6302 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                       Zielona Góra, 04 lipca 2014r.
DW.II.7222.39.2014
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 26 czerwca 2014r. przedłożony przez Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Górnośląskiej 2, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do składowania odpadów, z wyłączeniem odpadów obojętnych, o zdolności przyjmowania ponad 10 ton odpadów na dobę lub o całkowitej pojemności ponad 25.000 ton, zlokalizowanej   w m. Marszów.
 
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-07-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-07-04 14:34:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-07-04 14:35:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:43:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6783 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

W sprawie istotnej zmiany pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                              Zielona Góra, dnia 09 czerwca 2014 r.
DW.II.7222.1.7.2014
 
 
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013, poz. 1232 ze zmianami), w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235) oraz art. 49 ustawy  z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 08 maja 2014 r. przedłożony przez Panią Marzenę Raczyńską-Kolasińską – Pełnomocnika Gospodarstwa Rolnego Borowiec w m. Borowiec, gm. Siedlisko, zarządzanego przez GROLDER Sp. z o.o., w sprawie istotnej zmiany pozwolenia zintegrowanego wydanego przez Wojewodę Lubuskiego z dnia 04 kwietnia 2007 r. znak: ŚR.II.JKoł.6618-2/06 dla instalacji IPPC służącej do chowu lub hodowli świń o więcej niż 2 000 stanowisk dla świń o wadze ponad 30 kg oraz 750 stanowisk dla macior zlokalizowanej na terenie Gospodarstwa Rolnego Borowiec w m. Borowiec, gm. Siedlisko.
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-06-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-06-12 09:38:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-06-12 09:40:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:33:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7018 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                     Zielona Góra, 9 czerwca 2014r.
DW.II.7222.33.2014
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r.o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 26 maja 2014r. przedłożony przez Celowy związek Gmin CZG-12 z siedzibą w m. Długoszyn 80 zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do składowania odpadów, z wyłączeniem odpadów obojętnych, o zdolności przyjmowania ponad 10 ton odpadów na dobę lub o całkowitej pojemności ponad 25.000 ton, zlokalizowanej w m. Długoszyn, gm. Sulęcin.
 
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-06-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-06-10 08:47:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-06-10 08:51:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:33:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6983 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji