ˆ

Obwieszczenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wszczęcie postępowania w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                  Zielona Góra, 04 czerwca 2014 r.
DW.II.7322.41.2014
                                                                                       OBWIESZCZENIE
                                                               MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
            Na podstawie art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne ( Dz. U. z 2012 r. poz. 145 z późn. zm.) oraz art.49 i art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego zawiadamia i  podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek  złożony przez Pana  mgr inż. Dariusza Panka pełnomocnika Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, z dnia 24 kwietnia 2014 r., przekazany postanowieniem Prezesa Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie znak: KZGW/BAPpo-272/4164/2014/ar z dnia 09.05.2014 roku, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego dla zadania inwestycyjnego pn.: „Kwiatkowice – Rogów Legnicki – odbudowa wałów p/pow., gmina Prochowice”
 
                                                       zostało wszczęte postępowanie
 
w sprawie uzyskania przez Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. Jana Matejki 5, 50-333 Wrocław pozwolenia wodnoprawnego na odbudowę i budowę następujących odcinków wałów przeciwpowodziowych wraz z niezbędną infrastrukturą:
Lp.
Podstawowe parametry techniczne projektowanych robót
Jednostka
 miary
Ilość jednostek /
parametr
 
1
2
3
4
1.
Klasa budowli
klasa
II
2.
Przepływy:
- przepływ miarodajny Qm =
- przepływ kontrolny Qk =
 
m3/s
m3/s
 
2392
3138
3.
Odcinek Wał Kawice – Kwiatkowice:
 
 
3.1
budowa nowych odcinków wału
km wału
3+164,0¸3+664,7
4+148,4¸4+524,0
4+658,0¸4+766,6
5+364,0¸6+180,0
6+480,0¸6+918,0
7+062,0¸7+986,0
3.2
długość nowych odcinków wału
m
3162,9
3.3
budowa nowych odcinków murów oporowych
km wału
4+524,0¸4+658,0
6+180,0¸6+480,0
6+918,0¸7+062,0
3.4
długość nowych odcinków murów oporowych
m
578
3.5
odbudowa istniejących odcinków wału (w tym wał L-8 i L-7)
km wału
0+000,0¸3+143,0
3+664,7¸4+148,4
4+766,6¸5+364,0
3.6
długość odbudowy istniejących odcinków wału
m
4245
3.7
projektowane rzędne korony wału w km 0+000 do 7+986
m npm
100,61¸100,23
3.8
projektowana szerokość korony wału
m
3,0
3.9
projektowane nachylenie skarpy odwodnej
1:n
1:3
3.10
projektowane nachylenie skarpy odpowietrznej
1:n
1:2,5
3.11
uszczelnienie wału bentomatą
m
4334
3.12
budowa drenażu DN 200 mm skarpy odpowietrznej
m
3555
3.13
budowa, odbudowa, udrożnienie rowów opaskowych w obrębie wałów
m
2420
3.14
wylot z klapą p/zwrotną
szt.
1
3.15
przepust na rowie
szt.
1
3.16
przejazdy i wjazdy wałowe
szt.
19
3.17
przepusty wałowe ze stanowiskiem do przepompowywania wód
szt.
6
3.18
budowa i odbudowa dojazdów do wałów i urządzeń wodnych:
- długość dojazdów
- udrożnienie istn. rowów wzdłuż dojazdów (dojazd nr 1)
- remont istn. przepustów na udrażnianych rowach (dojazd nr 1)
 
m
m
szt.
 
5054
1860
9
3.19
remont umocnień faszynowych koryta Kanału Prochowickiego
na odcinku od km 0+000 do km 0+622
m
622
3.20
rozbiórka istniejących budowli
szt.
4
4.
Odcinek Wał Malczyce – Kawice:
 
 
4.1
budowa nowego odcinka wału
km wału
0+000¸1+752
4.2
długość nowego odcinka wału
m
1752
4.3
projektowane rzędne korony nowego wału w km 0+000 do 1+752
m npm
101,54¸101,13
4.4
projektowana szerokość korony nowego wału
m
3,0
4.5
projektowane nachylenie skarpy odwodnej nowego wału
1:n
1:3
4.6
projektowane nachylenie skarpy odpowietrznej nowego wału
1:n
1:2,5
4.7
uszczelnienie wału bentomatą
m
1752
4.8
budowa drenażu DN 200 mm skarpy odpowietrznej
m
1411
4.9
budowa i odbudowa rowów opaskowych wzdłuż nowego wału
m
1923
4.10
przepusty wałowe na odcinku nowego wału
szt.
2
4.11
przepusty na odcinku nowego wału
szt.
3
4.12
przejazdy, wjazdy i zjazdy wałowe na odcinku nowego wału
szt.
3
4.13
budowa i odbudowa dojazdu do urządzeń na odcinku nowego wału:
- długość dojazdów
- udrożnienie istniejących rowów wzdłuż dojazdów (dojazd nr 1)
- remont istniejących przepustów na udrażnianych rowach (dojazd nr 1)
 
m
m
szt.
 
652
927
5
4.14
budowa przepustu wałowego na odcinku istniejącego wału L-9 w km 1+845
szt.
1
4.15
obniżenie korony istniejącego wału L-9 (oś obniżenia) na dług. L=70 m
km wału
1+845
4.16
obniżenie korony istniejącego wału L-9 (oś obniżenia) na dług. L=60 m
km wału
0+936
5.
Odcinek Wał Cicha Woda - Kawice:
 
 
5.1
odbudowa istniejącego wału lewego
km wału
0+000¸1+414,8
5.2
długość odbudowy istniejącego wału lewego
m
1414,8
5.3
projektowane rzędne korony istniejącego wału lewego
w km 0+000 do 1+415
 
m npm
 
102,05¸101,17
5.4
odbudowa istniejącego wału prawego
km wału
0+000¸1+596,5
5.5
długość odbudowy istniejącego wału prawego
m
1596,5
5.6
projektowane rzędne korony istniejącego wału prawego
w km 0+000 do 1+596,5
 
m npm
 
101,95¸101,27
5.7
projektowana szerokość korony istniejącego wału (wał lewy i prawy)
m
3,0
5.8
projektowane nachylenie skarpy odwodnej (wał lewy i prawy)
1:n
1:3
5.9
projektowane nachylenie skarpy odpowietrznej (wał lewy i prawy)
1:n
1:2,5
5.10
uszczelnienie wału bentomatą (wał lewy i prawy)
m
80
5.11
budowa nowego muru oporowego – brzeg lewy
km wału
1+414,8¸1+872,5
5.12
długość nowego odcinka muru oporowego – brzeg lewy
m
457,7
5.13
projektowane rzędne korony muru oporowego – brzeg lewy
w km wału 1+414,7 do 1+872,5
 
m npm
 
101,17¸101,02
5.14
przepust wałowy ze stanowiskiem do przepompowywania wód
szt.
1
5.15
przepust wałowy ø 0,8 m
szt.
1
5.16
przepusty ø 0,6 m
szt.
2
5.17
brama powodziowa w nowym murze oporowym (wał lewy) szer. 4,0 m w km wału 1+491
 
szt.
 
1
5.18
budowa drenażu DN 200 mm skarpy odpowietrznej (wał lewy)
m
502
5.19
budowa drenażu DN 200 mm skarpy odpowietrznej (wał prawy)
m
620
5.20
budowa i odbudowa rowów opaskowych wzdłuż wałów (wał lewy)
m
1225
5.21
udrożnienie istniejącego rowu opaskowego wzdłuż wału (wał prawy)
m
300
5.22
przejazdy, wjazdy i zjazdy wałowe (wał lewy i prawy)
szt.
6
5.23
budowa i odbudowa dojazdów do urządzeń (wał lewy i prawy)
m
1272
5.24
remont istniejącego jazu w km rzeki 5+500
szt.
1
5.25
montaż klap p/zwrotnych DN 600 mm na istniejącym przepuście
szt.
2
5.26
wylot na istniejącym rurociągu k400 z klapą p/zwrotną DN 400
szt.
1
5.27
lokalne umocnienie narzutem kamiennym skarp oraz odcinkowe udrożnienie koryta rz. Cicha Woda na odcinku w km 6+800¸8+150
 
m
 
915
5.28
rozbiórka istniejących budowli
szt.
4
 
            Strony i osoby zainteresowane mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego  w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 326) w terminie do 14 dni od dnia ogłoszenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-06-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-06-04 14:44:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-06-04 14:56:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:33:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6817 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                                              Zielona Góra, dnia 13 maja 2014 r.
DW.II.7222.1.5.2014
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska  (Dz. U. z 2013, poz. 1232 ze zmianami), w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235) oraz art. 49 ustawy  z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 24 kwietnia 2014 r. przedłożony przez Pana Henryka Piotrowskiego - w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego dla instalacji służącej do chowu lub hodowli o więcej niż 40 000 stanowisk dla drobiu zlokalizowanej na terenie Fermy Drobiu Henryk Piotrowski w m. Borek, gm. Deszczno.
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-05-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-05-22 10:49:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-05-22 10:53:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:32:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6746 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu wydania pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2014-05-19
 
DW.II.7322.40.2014
 
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
 
            Na podstawie art. 49 i 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.) w związku z art. 127 ust. 6 i ust. 7a ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.), Marszałek Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze podaje do publicznej wiadomości i zawiadamia strony, iż na wniosek z dnia 10.04.2014 r., znak: 527/WP/P201224/JB/PK/2014, przedłożony przez Pana Jana Brodę działającego z pełnomocnictwa Dyrektora Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu, który został przekazany Marszałkowi Województwa Lubuskiego przez Prezesa Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej  w Warszawie postanowieniem z dnia 19.09.2011 r., znak: KZGW/BAPpo-770/8280/2011/ar
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
  1. w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na przebudowę drenażu rolniczego na gruntach wsi Iwiny w związku z budową drogi wojewódzkiej Żerniki Wrocławskie-Siechnice, polegającą na włączeniu drenażu rolniczego do zbiorczego drenażu drogi wojewódzkiej z wylotem Db1 do rowu przydrożnego nr 6b i dalej wylotem W4 do rzeki Brochówki w km 6+572 oraz wylotem Db19 do rowu przydrożnego nr 5 i dalej wylotem W5 do rzeki Brochówki w km 6+615,
  2. w sprawie zmiany w punkcie III. ostatecznej decyzji (pozwolenia wodnoprawnego) Marszałka Województwa Dolnośląskiego z dnia 8 marca 2011 r., znak: DM-W.I.6223-120/10 (L.dz.871/03/2011), tj. stosownie do art. 155 kpa, w zakresie:
  3. < >ści odprowadzanych ścieków opadowych wylotem W4 do rzeki Brochówki w km 6+572 z ilości  40 l/s na 41,01 l/s, tj.: Qmax/h = 147,64 m3/h, Qśr/d = 16,64 m3/d, Qmax/r = 6075,0 m3/r,< >ści odprowadzanych ścieków opadowych wylotem W5 do rzeki Brochówka w km 6+615 z ilości 200 l/s na 204,21 l/s, tj.: Qmax/h = 735,16 m3/h, Qśr/d = 69,31 m3/d, Qmax/r = 25 299,0 m3/r. 
                 Zainteresowane przedmiotem postępowania strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
               Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-05-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-05-19 15:54:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-05-19 15:57:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:31:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6597 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2014-03-17
 
DW.II.7322.27.2014
 
 
O B W I E S Z C Z E N I E
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
 
            Na podstawie art. 49 i 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267) w związku z art. 127 ust. 6 i ust. 7a ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.), Marszałek Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze podaje do publicznej wiadomości i zawiadamia strony, iż na wniosek z dnia 10.03.2014 r., znak: GDDKiA-O/ZG-I1-jw-4410S-NS/5.1/2014 przedłożony przez Panią Marię Piotrowską, występującą z pełnomocnictwa Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na „budowę i przebudowę urządzeń wodnych (rowy drogowe, przepusty w ciągu rowów drogowych, wyloty kanalizacji deszczowej, wyloty drenażu drogowego, rowy  drogowe chłonne,  likwidacja urządzeń wodnych, przebudowa zbiornika odparowującego, wykonanie progów na rowach przydrożnych) dla II odcinka realizacyjnego (km 286+043 –299+350) budowy drugiej jezdni drogi ekspresowej S-3 na odcinku Sulechów - Nowa Sól”
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w sprawie uzyskania przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, pozwolenia wodnoprawnego.
            Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
            Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-03-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-03-18 10:07:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-03-18 10:09:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:30:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7359 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                 Zielona Góra, 10 marca 2014r.
DW.II.7222.19.2014
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 28 lutego 2014r. przedłożony przez ICT Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Kostrzynie n/Odrą przy ul. Włoskiej 3, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do produkcji papieru lub tektury, o zdolności produkcyjnej ponad 20 ton na dobę, zlokalizowanej na terenie  ICT Poland Sp. z o.o.  w Kostrzynie n/O przy ul. Włoskiej 3.
 
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-03-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-03-11 08:02:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-03-11 08:07:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:30:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7366 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                              Zielona Góra, 23 stycznia 2014r.
 
DW.II.7222.5.2014        
 
 

OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO

              Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. -Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 13 stycznia 2014r. przedłożony przez SITA ZACHÓD Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Jerzmanowskiej 13, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do składowania odpadów, z wyłączeniem odpadów obojętnych, o zdolności przyjmowania ponad 10 ton odpadów na dobę lub o całkowitej pojemności ponad 25.000 ton, zlokalizowanej w                   m. Kartowice 37 gm. Szprotawa.
               Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-01-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-01-23 09:16:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-01-23 09:49:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:29:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8008 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                                                  Zielona Góra, 20 listopada 2013r.
DW.II.7222.80.2013
 
 
                OBWIESZCZENIE
                  MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO

            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz    w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235) oraz art. 49 ustawy  z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 24 października 2013r. przedłożony przez Pana Piotra Szymańskiego współwłaściciela firmy EKOlogis Laboratorium Badań Środowiskowych s.c.        z siedzibą we Wrocławiu przy ul. M. Skłodowskiej- Curie 55/61- pełnomocnika ALUMETAL Nowa Sól Sp. z o.o. z siedzibą  w m. Kęty przy            ul. Kościuszki 111, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do wtórnego wytopu metali nieżelaznych lub ich stopów, w tym oczyszczania lub przetwarzania metali z odzysku, o zdolności produkcyjnej powyżej  4 ton wytopu na dobę dla ołowiu lub kadmu lub powyżej 20 ton wytopu na dobę dla pozostałych metali, zlokalizowanej na terenie zakładu ALUMATAL Nowa Sól   Sp. z o.o. w m. Nowa Sól  przy ul. Przemysłowej, 
             Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-11-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-11-20 15:25:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-11-21 08:34:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:29:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8403 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 20 sierpnia 2013r.
DW.II.7222.64.2013
 
 
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
             Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25 poz. 150 ze zm.), w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227 ze zmianami) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 08 sierpnia 2013r. przedłożony przez Pana Andrzeja Sztuder zam. w Krośnie Odrzańskim przy ul. Bolesława Chrobrego 12  zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do chowu lub hodowli obejmującej więcej niż 40 000 stanowisk dla drobiu zlokalizowanej na terenie Fermy Drobiu w m. Kiełcz, gm. Nowa Sól.
 
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-08-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-08-20 14:29:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-08-20 14:32:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:28:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
9258 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                               Zielona Góra, 20 sierpnia 2013r.
 
DW.II.7222.63.2013
 
 
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25 poz. 150 ze zm.), w związku z  art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227 ze zmianami) oraz art. 49 ustawy  z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 23 lipca  2013r. przedłożony przez Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe Mirosław Laszko z siedzibą w Witnicy przy ul. Papierniczej 1- zostało wszczęte postępowanie administracyjne  w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do produkcji masy włóknistej z drewna lub innych materiałów włóknistych oraz do produkcji papieru lub tektury o zdolności produkcyjnej ponad 20 ton na dobę, zlokalizowanych na terenie Zakładu Przetwórstwa Papierniczego w Witnicy przy ul. Papierniczej 1.
 
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-08-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-08-20 14:13:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-08-20 14:26:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:27:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8862 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Rozprawa Administracyjna

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                  Zielona Góra, 22 lipca 2013 r.
DW.II.7322.113.2013
 
                                                                 OBWIESZCZENIE  
                                      MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
            Na podstawie art. 91 § 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego zawiadamia iż na wniosek złożony przez Pana Michała Wójciaka pełnomocnika MEW Dobroszów Sp. z o.o. ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól, z dnia 21 grudnia 2012 r., o „wydanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych obejmujących „Budowę małej elektrowni wodnej o mocy 1,2 MW na rzece Bóbr w km 50+140” planowanej do zrealizowania na działce 14/2 obręb Dobroszów Wielki, oraz szczególne korzystanie z wód rzeki Bóbr obejmujące piętrzenie wody jazem w km 50+140 do rzędnej NPP=77,30 m npm i pobór wody dla elektrowni w ilości 50,0 m3/s” prowadzone jest postępowanie administracyjne.
 
W ramach prowadzonego postępowania w dniu 09 sierpnia 2013 roku o godzinie 1000 w Sali nr 140 Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 odbędzie się rozprawa administracyjna.
 
Na podstawie art. 90 § 2 ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2013 r. poz. 267)
- wzywa się strony postępowania do złożenia przed rozprawą ewentualnych dodatkowych wyjaśnień, dokumentów i innych dowodów i do stawienia się przedstawiciela, posiadającego pełnomocnictwo do reprezentowania strony.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-07-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-07-22 09:12:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-07-22 09:19:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:27:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10758 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

          
                                                                                                                                                        Zielona   Góra, dnia 09 lipca 2013 r.
DW.II.7222.1.5.2013       
  
 
                                                                              OBWIESZCZENIE
                                              MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO      
        
                  Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska  (Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 ze zm.), w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r.o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199 poz. 1227 ze zmianami) oraz art. 49 ustawy  z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 29 maja 2013 r. przedłożony przez POL – FERM Sp. z o.o. z siedzibą w m. Łosice 14c, gm. Długołęka w sprawie istotnej zmiany pozwolenia zintegrowanego wydanego przez Wojewodę Lubuskiego z dnia 01 marca 2007 r., znak: ŚR.II.JKoł.6618-3/06, zmienionego decyzją Marszałka Województwa Lubuskiego z dnia 29 lipca 2008 r., znak: DW.II.JDre.781-22/08 dla instalacji IPPC służącej do chowu macior w ilości większej niż 750 stanowisk dla macior zlokalizowanej na terenie Fermy Trzody Chlewnej w m. Lutol, gm. Lubsko zarządzanej przez POL-FERM Sp. z o.o. z siedzibą w miejscowości Łosice gm. Długołęka.
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.     
          

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-07-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-07-10 10:12:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-07-10 10:20:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:26:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10745 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania o istotną zmianę pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                                                             Zielona Góra, dnia 01 lipca 2013 r.  
DW.II.7222.1.7.2013
 
 
 
 
 
 
 OBWIESZCZENIE
 
                                    MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO  
 
      
  
 
 
                                  Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 ze zm.), w związku z art. 33   ust. 1    ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199 poz. 1227 ze zmianami) oraz art. 49 ustawy  z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 10 czerwca 2013 r. przedłożony przez „Ocynkownię Drezdenko” Sp. z o.o. w m. Drezdenko, przy Al. Piastów 19 w sprawie istotnej zmiany pozwolenia zintegrowanego wydanego przez Wojewodę  Lubuskiego z dnia 19 grudnia 2007 r. znak: ŚR.II.JKoł.6618-9/07, zmienionego decyzjami Marszałka    Województwa Lubuskiego z dnia 11 października 2010 r., znak: DW.II.781-75/10, z dnia 12 listopada 2012 r., znak: DW.II.7222.27 .12.2012 oraz z dnia 24 stycznia 2013 r., znak: DW.II.7222.27.18.2012 dla instalacji IPPC służącej do powierzchniowej obróbki metali,  z zastosowaniem procesów elektrolitycznych lub chemicznych, gdzie całkowita objętość wanien procesowych przekracza 30 m3 zlokalizowanej na terenie „Ocynkowni Drezdenko” Sp. z o.o. w m.          Drezdenko, przy Al. Piastów 19     
 
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego    
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.  
  

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-07-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-07-01 13:33:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-07-01 13:41:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:26:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10285 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                                                            Zielona Góra, 13 czerwca 2013r.
DW.II.7222.40.2013
 

                                                                          OBWIESZCZENIE    
                                                           MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO

                                    Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25 poz. 150 ze zm.), w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227 ze zmianami) oraz art. 49 ustawy  z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 13 maja 2013r. przedłożony przez ZUO International Sp. z o.o. z siedziba w Kunowicach przy ul. Słubickiej 50 - zostało wszczęte postępowanie administracyjne  w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do składowania odpadów, z wyłączeniem odpadów obojętnych, o zdolności przyjmowania ponad 10 ton odpadów na dobę lub o całkowitej pojemności ponad 25.000 ton, zlokalizowanej w Kunowicach   .
               Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.                  

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-06-14 14:03:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-06-14 14:15:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:23:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8325 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zmiana pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                     Zielona Góra, dnia 27 maja 2013r.
 
DW.II.7222.1.3.2013
 

OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO

              Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 ze zm.), w związku     z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199 poz. 1227 ze zmianami) oraz art. 49 ustawy  z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 15 kwietnia 2013 r. przedłożony przez Gospodarstwo Rolne Borowiec w m. Borowiec, gm. Siedlisko, zarządzane przez GROLDER Sp. z o.o., w sprawie istotnej zmiany pozwolenia zintegrowanego wydanego przez Wojewodę Lubuskiego z dnia 04 kwietnia 2007 r. znak: ŚR.II.JKoł.6618-2/06 dla instalacji IPPC służącej do chowu lub hodowli świń o więcej niż 2 000 stanowisk dla świń o wadze ponad 30 kg oraz 750 stanowisk dla macior zlokalizowanej na terenie Gospodarstwa Rolnego Borowiec w m. Borowiec, gm. Siedlisko.
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego - w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-05-28 12:44:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-05-28 12:49:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:22:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8222 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                 Zielona Góra,  26 marca 2013 r.
DW.II.7322.113.2013
 
  OBWIESZCZENIE
    MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
            Na podstawie art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r.   poz. 145 z późn. zm.) oraz art.49 i art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z Dz. U z 2013 r., poz. 267) Marszałek Województwa Lubuskiego zawiadamia i podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek złożony przez Pana Michała Wójciaka pełnomocnika MEW Dobroszów Sp. z o.o. ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól, wniosku z dnia 21 grudnia 2012 r., o „wydanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych obejmujących „Budowę małej elektrowni wodnej o mocy 1,2 MW na rzece Bóbr w km 50+140” planowanej do zrealizowania na działce 14/2 obręb Dobroszów Wielki, 1843/2, 69/2, 82 obręb Nowogród Bobrzański i 55 obręb Dobroszów Mały oraz szczególne korzystnie z wód rzeki Bóbr obejmujące piętrzenie wody jazem w km 50+140 do rzędnej NPP=77,30 m npm i pobór wody dla elektrowni w ilości 50,0 m3/s”
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
 w sprawie uzyskania przez MEW Dobroszów Sp. z o.o. ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie robót i urządzeń wodnych oraz szczególne korzystanie z wód.          
             Strony i osoby zainteresowane mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 326) w terminie do 14 dni od dnia ogłoszenia.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-03-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-03-26 14:44:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-03-26 14:45:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:22:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8796 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zmiana pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                Zielona Góra, 04 lutego 2013r.
DW.II.7222.17.2013
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska  (Dz. U.  z 2008r. Nr 25 poz. 150 ze zm.), w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227 ze zmianami) oraz art. 49 ustawy  z dnia 14 czerwca 1960r. -Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.)  Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 15 stycznia 2013r. przedłożony przez Pana Mieczysława Brodackiego działającego  z pełnomocnictwa CARGILL Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wołoskiej 22, w sprawie istotnej zmiany pozwolenia zintegrowanego wydanego przez Marszałka Województwa Lubuskiego  z dnia 6 listopada 2008 r. znak: DW.II.AGro.781-25/08 dla instalacji do produkcji  produktów spożywczych, surowców roślinnych o zdolności produkcyjnej ponad 300 ton wyrobów gotowych na dobę zlokalizowanej na terenie Wytwórni Pasz w Bieganowie, Bieganów 2, gm. Cybinka.
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-02-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-02-05 11:05:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-02-05 11:08:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:22:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
9074 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                Zielona Góra, 20 grudnia 2012r.
DW.II.7222.80.2012
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska  (Dz. U.  z 2008r. Nr 25 poz. 150 ze zm.), w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227  ze zmianami) oraz art. 49 ustawy  z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.)  Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 18 października 2012r. przedłożony przez Pana Dominika Bugaja prowadzącego Gospodarstwo Drobiarskie w m. Tarnów Bycki - zostało wszczęte postępowanie administracyjne  w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do chowu lub hodowli o więcej niż 40 000 sztuk dla drobiu zlokalizowanej w m. Tarnów Bycki 20.
 
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 355) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-12-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-12-20 09:09:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-12-20 09:11:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:21:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8676 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
                                                                                                                                Zielona Góra, 28 listopada 2012r.
DW.II.7222.93.2012        
 
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska   (Dz. U.  z 2008r. Nr 25 poz. 150 ze zm.),  w związku     z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r.  o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227 ze zmianami) oraz art. 49 ustawy  z dnia 14 czerwca 1960r.  Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.)  Marszałek Województwa Lubuskiego podaje  do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 20 listopada 2012r. przedłożony przez VICTAULIC Polska Sp. z o.o. z siedzibą  w Drezdenku przy       ul. Niepodległości 8 - zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do odlewania metali żelaznych o zdolności produkcyjnej ponad 20 ton wytopu na dobę, zlokalizowanej w Drezdenku przy ul. Niepodległości 8,  gm. Drezdenko.
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-29 10:52:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-29 11:00:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:21:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8306 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIA

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
Zielona Góra, 2012-11-05
 
DW.II.7322.85.2012
 
 
 
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
 
Na podstawie art. 49 i 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) w związku z art. 127 ust. 6 i ust. 7a ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145), Marszałek Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze podaje do publicznej wiadomości i zawiadamia strony, iż na wniosek z dnia 10.09.2012 r., który zostałprzekazany Marszałkowi Województwa Lubuskiego, postanowieniem Prezesa Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie z dnia 15.10.2012 r., znak: KZGW/BAPpo-746/8476/2012/ar, przedłożony przez Pana Adama Haczyńskiego, występującego na podstawie pełnomocnictwa Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, Oddział w Legnicy,o wydanie pozwolenia wodnoprawnego dla zamierzonego korzystania z wód:
 
 
Lp.
Podstawowe parametry techniczne projektowanych robót
Jedn.
 miary
Ilość
jednostek
 
1
2
3
4
1.
Odbudowa koryta rzeki Jawornik
w tym:
  • odbudowa koryta rzeki w km 0+000÷0+794 dla Qm=Q3%=15,3 m³/s
    i Qk=Q1%=20,5 m³/s;
  • udrożnienie koryta na odcinku i dobrym stanie technicznym w km 0+794÷1+025 dla Qm=Q10%=10,2 m³/s i Qk=Q3%=13,9 m³/s
  • odbudowa koryta rzeki w km 1+025÷4+785 dla Qm=Q10%=10,2 m³/s 
    i Qk=Q3%=13,9 m³/s
  • odbudowa koryta rzeki w km 4+785÷5+751 dla Qm=Q10%=10,2 m³/s
    i Qk=Q3%=13,9 m³/s
  • udrożnienie koryta rzeki w km 5+751¸6+186 dla Qm=Q10%=10,2 m³/s                   i Qk=Q3%=13,9 m³/s
  • udrożnienie koryta w km 6+186÷7+038 na odcinku o dobrym stanie technicznym (w tym oczyszczenie koryta, naprawa murów oporowych
    i umocnień w obrębie budowli, itp.)
m
 
 
m
 
m
 
m
 
m
 
m
 
 
m
7038
 
 
794
 
231
 
3760
 
966
 
435
 
 
852
2.
Projektowane parametry rzeki Jawornik:
  • nachylenie skarp, 1:n=
  • szerokość dna, b=
 
1:n
m
 
1:1,5
1,6
3.
Odbudowa Kanału Ulgi rzeki Jawornik w km 0+000÷3+424 dla Qm=Q13,9-10,2=3,7 m³/s 
i Qk=Q18,7-10,2=8,5 m³/s
 
m
 
3424
4.
Projektowane parametry Kanału Ulgi rzeki Jawornik:
  • nachylenie skarp, 1:n=
  • szerokość dna, b=
 
1:n
m
 
1:2
0,6
5.
Odbudowa i budowa rowów melioracji szczegółowych
w tym:
  • rów J-1, km 0+000¸0+843
  • rów J-2, km 0+000¸2+006
  • rów J-3, km 0+000¸2+631
  • rów J-3-3 (nowy odcinek rowu), km 0+000¸0+107
m
 
m
m
m
m
5587
 
843
2006
2631
107
6.
Projektowane parametry rowów melioracji szczegółowych:
  • nachylenie skarp, 1:n=
  • szerokość dna, b=
 
1:n
m
 
1:1,5
0,6
7.
Odbudowa odcinków ujściowych bocznych rowów melioracji szczegółowych:
  • łączna długość, L=
  • nachylenie skarp, 1:n=
  • szerokość dna, b=
 
m
1:n
m
 
127
1:1,5
do istn.
0,5
8.
Rozbiórka istniejących budowli:
w tym:
  • rzeka Jawornik
  • Kanał Ulgi rz. Jawornik
  • rów J-1
  • rów J-2
  • rów J-3
szt.
 
szt.
szt.
szt.
szt.
szt.
72
 
22
13
6
14
17
9.
Budowa nowych budowli i przebudowa istniejących budowli komunikacyjnych lub hydrotechnicznych
w tym:
  • rzeka Jawornik
  • Kanał Ulgi rz. Jawornik
  • rów J-1
  • rów J-2
  • rów J-3
  • rów J-3-3
  • rów przydrożny przy węźle rzeka Jawornik - Kanał Ulgi rz. Jawornik
  • rów U-2 przy węźle rzeka Jawornik - Kanał Ulgi rz. Jawornik
 
szt.
 
szt.
szt.
szt.
szt.
szt.
szt.
szt.
szt.
 
74
 
19
15
6
14
17
1
1
1
10.
Przełożenie istniejącej kanalizacji sanitarnej ks 200 zlokalizowanej wzdłuż Kanału Ulgi rz. Jawornik na odcinku w km 0+011¸0+083 , w tym:
- ułożenie rurociągu DN 200 mm
- przebudowa studni rewizyjnych (połączeniowych) DN 1200 mm
 
 
m
szt.
 
 
76
2
 
 
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
 
w sprawie uzyskania przez Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy, ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica, pozwolenia wodnoprawnego.
             Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326/III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-05 12:12:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-05 12:13:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:20:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8487 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu


Zielona Góra, 2012-08-01
DW.II.7322.61.2012

O B W I E S Z C Z E N I E
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
            Na podstawie art. 49 i 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) w związku z art. 127 ust. 6 i ust. 7a ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145), Marszałek Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze podaje do publicznej wiadomości i zawiadamia strony, iż na wniosek z dnia 16.07.2012 r. przedłożony przez Panią Halinę Szamotulską, występującą z pełnomocnictwa Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na „budowę i przebudowę urządzeń wodnych (rowy drogowe, przepusty w ciągu rowów drogowych, wyloty kanalizacji deszczowej, studnie rozsączające, likwidacja urządzeń wodnych) dla III odcinka realizacyjnego (km 299+350 – 316+640) budowy drugiej jezdni drogi ekspresowej  S-3 na odcinku Sulechów – Nowa Sól”
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie uzyskania przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, pozwolenia wodnoprawnego.
            Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-08-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-08-02 10:33:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-08-02 10:35:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 11:20:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
9391 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji