Obwieszczenia
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu zmiany pozwolenia zintegrowanego
Informacja ogłoszona dnia 2015-11-25 14:18:03 przez Stanisław Smykaj
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 25 listopada 2015r.
DW.II.7222.97.2015
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 14 listopada 2015r. przedłożony przez Solvay Engineering Plastics Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 25, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji do wytwarzania, przy zastosowaniu procesów chemicznych lub biologicznych, organicznych substancji chemicznych: tworzyw sztucznych, takich jak: polimery, syntetyczne włókna polimerowe i włókna oparte na celulozie, zlokalizowanej w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 25.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu zmiany pozwolenia zintegrowanego Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu zmiany pozwolenia zintegrowanego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-11-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Smykaj |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-11-25 14:14:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-11-25 14:18:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-05-23 11:28:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4833 raz(y) |